Gå til innhold

Dårlig dag... :(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

To svaaakt positive tester (strimmel) i går og iforgårs...

Usikker...gravid eller ei?

Kvalm idag..ingen mat frister og til og med Cola smaker rart den siste tiden..öm i hele kroppen..mensmurringer..halsbrann..

Extrem sulthetsfölelse, uansett om det er bare et par timer siden jeg spiste sist, blir dårlig av det, svimmel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

testene viser ikke strek om du ikke har hcg i urinen. Dermed så betyr svak test lite hcg.

Man har ikke hcg uten man er gravid... Du er jo gravid:)

GRATTULERER:)

Nyt alle ubehagligheter, de følger med spiren;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bare svake tester, og det høres jo virkelig ut som du er gravid da, men du kan jo kjøpe en test å ta av morgenurinen om et par dager, selv om det er pyton å vente! Tror jeg tok 5 tester jeg, for jeg fikk aldri noen som var sterke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst til å fortelle til mannen min men jeg er redd for at det ikke er sant, vil ikke se han skuffet igjen..

Testet med morgenurin begge gangene , streken er veeeldig svak men synlig, har beholdt begge strimlene og strekene er synlige, det er farge på de..

För når jeg testet var det absolutt ikke antydning til strek engang..

Har lyst til å teste med CB men orker ikke å vente i flere dager, er redd for at den ikke slår ut imorgen hvis jeg tar den..

Er strimlene mer sensitive enn CB eller er det omvendt?

Har värt nervevrak i to dager nå, ingen å snakke med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er liten kjangs for at du ikke er gravid hvis det er anntydning til strek, skal ikke bli strek i det hele tatt hvis du ikke er gravid! Ta en test i morgen du! For din egen del, ville jeg sagt det til samboer, han kan jo ikke bli mer skuffa en deg, godt å ha noen å dele det med! Lykke til!!

Når skulle du hatt mensen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En strek er en strek. Du er GRAVID!!!

Gled deg;)

CB er vel ansett som en av de mest sensitive, ikke den digitale da. Men igjenn, er der antydning til strek så har du hcg i urinen, noe man ikke har uten man er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklusen min er et eneste rot så jeg har ingen aning..

Föler meg litt "rar" og kjennes som om noe er på gang..

Det hadde värt sååå j....g å finne ut at CB-en er negativ :(

Vil så gjerne dele det med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del det med han:) Du får ikke positivt utslag på testene uten du er gravid! Og strek, enten den er sterk eller svak så er det et positivt utslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil noe si at du er gravid ja..ellers så har de ikke vist posetiv.Gratulerere så mye.Selv er jeg 7+1 og har ikke noe matlyst,tisser mye og veldig veldig trøtt.Er du veldig usikker så kan du ta en cb test de er veldig sikker.Men du er nok gravid.Fikk posetiv med stimmle dagen før jeg ventet ikm jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestemt meg! Skal kjöpe CB imorgen så det får briste eller bäre!

xxxxxxxxxxxxxxxxkrysser alt jeg harxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Men det kommer til å bli skikkelig nedtur hvis den er negativ, föler at mye dreier seg om å BLI gravid :( kankskje på tide med en pause..

Har aldri opplevd å få antydning til strek engang og jeg har testet 50 ganger til nå tror jeg...Nå har je 2 svaaake streker....hmmm....

Pratet med mannen min ikveld..han håpet at jeg var gravid men ville ikke slippe jubelen lös enda...skjönner han godt...tror at han er mest bekymret for meg, han er verdens söteste...

Lykke til to my self tommorow :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

si hvordan det gikk i morgen da:)

og så sier jeg det igjenn; Du er gravid;)

Er jo ingenting som heter litt gravid. En strek er en strek;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet nettopp med en strimmel jeg hadde liggende innen jeg kjöper CB, idag var det negativt :( ingen svak strek :(

Tenkte meg at det var noe feil, det var for godt til å väre sant.. :`(

Da dropper jeg CB en, ingen sjanse at den slår ut...

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...