Gå til innhold

Hvor mange forum er dere aktive på her inne?

Anbefalte innlegg

Jeg hører til på flere; PCO, Slitere og Donor.... men det er så lite aktivitet der inne at jeg holder meg her... Persenterte meg inne på Slitere, men der var det bare en som sa hei...så jeg holder meg her jeg :-)

Noen flere som hører til på andre forum?

Fortsetter under...

Annonse

bli gravid og slitere. synes det er litt lite akt på slitere for tiden, så da har jeg vært mer her inne. men slitere er til tider et bedre forum for meg når dagene er tunge og det er noe jeg lurer på:) går alltid inn på bli gravid først for å se noen gladmeldinger og jeg da:)

Jeg er mest her på bli gravid, men har vært innom slitere også noen ganger.. og 1trimester også faktisk.. mest fordi jeg er litt småmisunnelig og nysgjerrig på hva de skaravler om! Gleder meg til å være der selv!!

Meldte meg først inn på babyverden.no men der ble jeg helt gal av de "bildene" alle sammen bruker.. fryktelig irriterende.. (div. smilefjestegninger ditt og datt.. liker meg best her jeg.)

Enig med deg wonderbelly, forumet på babyverden.no er forferdelig slitsom.... Så mye dilldall som man ikke er interessert i liksom, for poenget er jo hva folk skriver, spør om og hva som blir svart.

Ja, ikke sant! Fokuset forsvinner helt fra det man er opptatt av. Var så kronglete sider også. Eneste jeg likte var oversikten over neste seks mnd. med eggløsningsdato, termin osv.

Annonse

Enig med deg i at det er her inne at det er mest liv. De skriver så sjelden på de andre foraene. ja ikke at jeg sitter på nett hele døgnet og følger med altså..men har lagt merke til at det er litt mer nytt å lese hver gang jeg kommer hit. Koselig. Jeg er litt inne på Over 35 og prøver. Selv om jeg kun er 34 1/2. he he. Synes det er artig når jeg får bli litt mer kjent med noen her inne enn bare ett innlegg..

Jeg er innom her på BliGravid via DinBaby, og der surfer jeg aller mest på Aprilklubben (2005) - det er barselgruppa mi på nett :o) Og så er jeg på Skravlesiden (dib) og Småtroll 1-2. Og det er vel egentlig det. "Sparer" resten av BiM til jeg får en CB (må liksom ha noe å se frem til også, sånn i tillegg, liksom) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...