Gå til innhold

God krim bok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å lese Mankell, likte best hans bøker om Wallander (den siste, Kennedys hjerne var ju dårlig). Forslag på god krim av annen forfatter medan jeg håller senga pga tidlige rier? Takksam for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo Nesbø sine om han halvdrankeren av en politimann som jeg ikke husker navnet på i farten.. Tror det er 4 bøker om han hittil.

Hvor tidlige rier?

Skrevet

Blev inlagd på mandag, og da var jeg 32 pluss 3. Fikk bricanyl og lov å dra hjem på fredagen. Men må hålle senga til fødsel og spiser fortsatt bricanyl..

Skrevet

Hei du,

jeg kan absolutt anbefale Jo Nesbø's bøker om Harry Hole - mange fellestrekk mellom han og Wallander. Synes Nesbø slår Mankell ned i støvlene på krimunderholdning, har lest mye av begge forfatterne. Start med Flaggermusmannen, og fortsett med Kakkerlakkene, Rødstrupe ++. Du har mange KNALLgode krimbøker å kose deg med;-)

Skrevet

Uff da, been there... Var det åpning og modent, eller? Her var det heldigvis ikke det, og ble bedre etter en stund:) Livmoren min var heeeelt hyper en stund, og jeg ble så støl, men det roet seg ned, så det finnes håp? :)

Ser at Emma har tipset deg om de samme bøkene, Harry Hole het han, bare jeg som har litt pre-ammetåke her..

Skrevet

Unni Lundell sine bøker om karsten Isaksen er også bra.

Har lest 6 bøker om wallander i det siste..Har fått helt dilla :0)

Pluss Karin Fossum sine bøker om Sejer er bra.

Skrevet

Robert Wilson:"Den blinde mannen i Sevilla".Kjempebra kriminalroman!

Skrevet

Håkan Nesser

Arne Dahl

Karin Fossum

Anne Holt

Unni Lindell

Skrevet

Jeg liker bøkene til Unni Lindell ganske godt:)

Skrevet

Når du er ferdig med Jo Nesbø og Unni Lindell sine (som helt klart ligger i krimtoppen!!!! :-) ), så har Jan Mehlum også en knallgod krimserie. Svenskene Sjövall och Wahlö's krimbøker er også bra!! Gunnar Staalesen's serie om Varg Veum liker jeg godt. Ikke les Håkan Nesser... han avslører morderen i begynnelsen.

Kos deg!!!! :-)

Skrevet

Skriver under på denne:)

Skrevet

Har lest alt av både Nesbø og Lindell, ANBEFALES!!!!! Har begynt på Mankell nå......

Kos deg;)

Skrevet

God kveld!

Minette Walters har mye bra: Olive tok en øks

Døden i ishuset

kjerringbissel

Anne holt:

løvens gap

Det som er mitt

Elisabeth George : Sannheten om Sonia

Et hemmelig sted

Det øyet ikke ser

Ingen var vitne mm

Absolutt verd å lese er Carlos Ruiz Zafon: Vindens Skygge!! Aldeles nydelig bok....

Og de Forsvunne hender ..samme forfatter som Den blinde mannen i Sevilla.

Mange gode, det er bare det å oppdage de!

Lykke til videre i svangerskapet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...