Love2bemom Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Noen som har den? Har sååå lyst på den...er jo kjempegenial!! Og da trenger man jo ikke en vugge i stuen el noe...den er jo lett å ta fra rom til rom,kan bygges ut etc...er det noe negativt om den,eller burde jeg bare "go for it"??
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Lurer på akkuarat det samme, så hjelper litt å holder spørsmålet oppe på lista
Stjerneregn Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 hei ! En venninne har den og jeg akter å anskaffe den selv.. den er rett og slett fenomenal!
Love2bemom Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 Det er det jeg og mener...litt stiv pris,men når man tenker på at man får en liten baby seng først,med himmel og greier,og den kan bygges større og brukes til de er 7!! Og etter det lage stoler av den! Da er det ikke så gale....
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 ...Men shiiiit dyr. Hadde lyst på den med barn nr 1, men slo det fra meg, ekstra delene du trenger koster oxo en del. Kjenner ei som kjøpte til sin første, junne bare bruke "babydelen" i 3mnd.. Ho kjøpte en ny seng etter det. Havna opp med en seng fra ikea til ca 500, veldig fornøyd, og den skal trulta vår arve når ho kommer ut=)
Love2bemom Skrevet 10. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. september 2006 Ja,den er jo dyr...men når den kan brukes så lenge? Hvorfor kjøpte hun ny? Med byggedeler koster den vel 6500...Har så lyst på....er helt dårlig...men må bare være sikker når det er så mye penger det er snakk om...
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Var snakk om rundt 6-7tusen tror e, men det var ikke med byggedeler. Men e vet ikke e. E nå fine senger, så om e hadde råd så hadde e nok valgt den=)
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 10. september 2006 #8 Skrevet 10. september 2006 ja, og pluss den madrassen da..
Love2bemom Skrevet 10. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 10. september 2006 Der jeg var her jeg bor kostet den lille 4500 kr...med xtra byggedeler til den neste størrelsen kom den på 6500...Hmm...
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 10. september 2006 #10 Skrevet 10. september 2006 Kan vel stemme det, er vel sikkert litt forskjellige priser fra butikk fra butikk=)
Mrs. Bouquet Skrevet 10. september 2006 #11 Skrevet 10. september 2006 Har vurdert denne selv, i og med at den ser så koselig ut. Madrassen kommer i tre deler, det synes jeg er negativt. Hadde selv en delt madrass når jeg var liten, ikke så veldig god å ligge på. Ikke så lett å bytte ut madrassen om det skulle bli behov for det med barn nr. 2 for eksempel. Er jo litt mer pes med at sengen er oval også da, i og med at det er vanskligere med andre laken osv. Grunnen til at jeg ikke vil ha den sengen er at jeg vil ha helt hvit sprinkelseng, og jeg vil at barnet skal ha en få litt oppmerksomhet når det går over til vanlig seng. Sengen skal da være ny og stoooooooooor! Dessuten kommer det nok flere barn etterhvert og da kan sprinkelsengen gå i arv.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 Er dere interresert i slike utvidelses senger kan dere jo sjekke leander sengen også http://www.babyshop.no/sove.htm. Stokkesengen koster fra 4795 kr ca.
Love2bemom Skrevet 10. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 10. september 2006 Takk for ideen...er inne å ser:) Men hva er det som er ubehagelig med å ha en madrass som er delt? Klart,laken kan bli en utfordring...Hmm...ble litt sånn betenkt her...Men som sagt,vil gjøre det rette valget når det er snakk om så mye penger....Noen senger som kan anbefales da??Og hva bruker dere/skal dere ha i stuen? Vil gjærne ha en seng som kan brukes både på soverom og i stue,helst med vuggefunksjon eller hjul..
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 10. september 2006 #14 Skrevet 10. september 2006 Er helt enig med deg Gutsbestebarn=) kjøpte en helt enkel hvit sprinkelseng på ikea som vi har vært veldig fornøyd med. Og som var MYE billigere;)
chabby chic Skrevet 10. september 2006 #15 Skrevet 10. september 2006 jeg har denne sengen og er meget fornøyd. brukte baby delen en god stund, deretter bygde vi den ut. Underdelen kan også senkes opp og ned noe som er praktisk. Nå når nummer 2 kommer til verden vil han overta stokke sengen og storebror få ny. Jeg hadde gått for denne!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #16 Skrevet 10. september 2006 Kusinen min bruker den til sin datter og sier at laken er null problem, vanlige tretchlaken m strikk i ca rett størrelse funker flott.
Blinkimom Skrevet 10. september 2006 #17 Skrevet 10. september 2006 Vi har kjøpt stokkesenga, og angrer ikke ett sekund! Joda, visst er den dyr, men den er praktisk og fin også da. Kan ikke skjønne at det skal by på problem at madrassen er delt... Det er jo trekk på som holder den sammen. Laken som passer til får man jo kjøpt alle steder hvor senga selges, og det er heller ikke vanskelig å tilpasse vanlige laken. Mange som har vanlig sprinkelseng kommer til at denne er for stor i begynnelsen, og barnet vil ikke ligge i den. Dette er jo ikke noe problem med den lille stokkesenga.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. september 2006 #18 Skrevet 10. september 2006 Jeg skal bruke indisk babyhengekøye de første månedene som vi fester i taket over senga vår, har muligens sprinkelsenga ved siden av senga om jeg skulle føle for å bruke den. Skal uansett over i denne etter en stund for å vende seg til vanlig seng.I stua skal vi ha Leandervugga med stativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå