bebis i magen :) Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Lyst å høre hjertelyd, hikke og alle de andre lyder babyen lager i magen din??? Jeg selger min bebesounds 500,- jeg betaler portoen!! noen som er intr??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Er det noe ala Babywatcher? Har ikke hørt om Bebesounds.. Hadde vært intresert,jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #3 Del Skrevet 11. september 2006 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebis i magen :) Skrevet 11. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 11. september 2006 sjekk : www.babysounds.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 12. september 2006 #5 Del Skrevet 12. september 2006 Jeg sjekka,men det sto på engelsk,og det var litt problematisk å lese .. Men regner med det er noe ala babywatcher. så jeg vil gjerne kjøpe den,hvis du ikke allerede har solgt den.. adr. [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebis i magen :) Skrevet 13. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 13. september 2006 prøvde å sende deg mail,men vet ikke om den kom frem... fikk melding om at mail adr din ikke var i bruk/ukjent??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 14. september 2006 #7 Del Skrevet 14. september 2006 åå sjiiit...den var jo ikke aktivert!!! å send meg melding på nytt,er du snill?? nu har jeg aktivert den...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebis i magen :) Skrevet 15. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 15. september 2006 har sendt deg mail, men kanskje du kan sende til meg også??? [email protected] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebis i magen :) Skrevet 18. september 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 18. september 2006 dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #11 Del Skrevet 18. september 2006 Hvor tidelig kan den brukes? Trodde det var fra 3 trimester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebis i magen :) Skrevet 18. september 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 18. september 2006 Den er enda ikke solgt... kan brukes fra slutten av 1 trimester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 18. september 2006 #13 Del Skrevet 18. september 2006 Har sendt email til deg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå