meg og jentene Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Er rier så vondt i begynnelsen også at man ikke er i tvil? Siden tidlig i dag morges har jeg kjent tak/kramper av smerte i korsryggen. Det er ikke så vondt at jeg lider, men jeg kjenner det absolutt som noe litt vondt liksom. De varer bare noen sekunder av gangen, men kommer ofte - mange ganger per time. Har også trang til å gå på do stadig vekk. Nå er klokka kvart over fem om ettermiddagen og har altså hatt det slik siden i morges. Tror du det er begynnende rier? Noen som har opplevd noe lignende? Tusen takk for svar.
Elvis_79 Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Kan være, kjenn på magen samtidigt som du får vondt i ryggen, hvis den blir hård er det nok sannsynlig rier. Når jeg fikk min første så kjente jeg sa et dygn før fødseln satte igang mensmurringer i rygg og mage. Føler du nedåtpress også?
guttemammaen:) Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 det kan absolutt være noe som er i ferd med å skje. Men det skal gjøre veldig vondt før det regnes som skikkelig i gang. Det var beskjeden jeg fikk av jordmor i går kveld hvertfall! De skal også vare ganske lenge, mine varer i ca 40 sekunder og det var ikke godt nok:(
meg og jentene Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2006 Ja, håper noe er på gang for det er bare noen dager til termin. Men jeg skjønte liksom ikke før nå at det kanskje er rier jeg begynner å få, for jeg tenkte at riene alltid er kjempevonde og varer et minutt, og sånn er det jo ikke her enda. Har tenkt at smertene i ryggen har med å gjøre at jeg har så rar fordøyelse i dag... Ja, magen er helt hard nesten hele tiden, og nedpress føler jeg ikke akkurat nå, men det har vært mye av det også de siste kveldene.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Tror rier kan vare veldig korte i begynnelsen. Andre som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå