Gå til innhold

Mistet vår lille spire i 12. uke :(

*Bea* & bitteliten

Anbefalte innlegg

Etter noen måneder i lykkerus er vi tilbake som prøvere etter SA i går. Var i 12. uke og begynte å glede meg og regnet med at det skulle gå bra siden alt hadde vært i orden og jeg ikke hadde hatt noen komplikasjoner. Var på UL for 3 uker siden og da var det en liten spire med et bankende hjerte der...

Startet med brun utflod på torsdag kveld. Lørdag ettermiddag (i går) startet sterke blødninger med klumper i og sterke smerter i magen (som mens -smerter, bare mye sterkere). Hadde aldri trodd at det skulle gjøre så vondt fysisk sett å miste. Hadde skikkelige rier!!!

Var på sykehuset og fikk konstantert SA. Kroppen ryddet opp selv og jeg slapp heldigvis utskrapning.

Er selvfølgelig lei meg for å ha mistet, men er egentlig ved godt mot. Nå vet jeg i alle fall at jeg kan bli gravid!

Brukte 7 mnd på å bli gravid denne gangen, og håper at en ny liten spire snart er på plass i magen min - og at den blir der i 9 måneder!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så kjedelig:(

Håper dere får en ny spire fort denne gangen! Lykke til med prøvingen!!!

*sender litt babystøv* Kanskje det hjelper til at en ny spire setter seg og du er tilbake her på 1 tri fortere enn du aner!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var trist å høre!!! Jeg vet hvordan du har det akkurat nå, hadde ma i april. Mistet i uke 11. Ble kjempe glad da vi klarte det igjen denne pp.

Var tøft den dagen alt skjedde og selvfølgelig noe etterpå, men prøvde å tenke at det sikkert var noe galt med spiren og at det var derfor kroppen sa fra.

I tillegg tenkte jeg som deg; vi fikk bekreftet at vi kunne få barn. Og det er ikke alle som kan det!

Etter vår ma, fikk jeg vite at det er mange av oss som opplever dette. Overrasket over hvor mange faktisk, og spes med førstegangs graviditet...

Så du er ikke alene...

Håper det klaffer for dere igjen snart! Stå på og ikke gi opp!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( Så trist! :(

Håper dere snart får en liten spire igjen!!

Ønsker dere masse lykke til!!

Lurer bare på en liten ting: Hvis alt var fint og greit, hvorfor fikk dere UL tre uker før 12 uke..?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,så leit. ;-(

Ord blir fattige nå,har desverre opplevd det samme som deg,og som du sier det er en trøst å vite at du kan bli gravid. ;-)

Håper du kommer snart tilbake til oss.

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er trist,,,,jeg vet hva du går gjennom ...mistet nå i august.....

Jeg føler VIRKELG med deg...godt å høre du har det mot....LYKKE TIL

Varmeklemer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg føler veldig med deg. Det er kjempe tungt, og det hjelper ikke med "det var vel det beste....." kommentarer. Jeg og mannen min begynte å prøve sept 02. Ble gravid okt 04. Da hadde vi begge vært til utredning på hver vår kant og var kjempeglade. Har en jente på nå 8 år fra tidligere forhold, som fikk vite at hun skulle bli storesøster, og siden jeg nærmet meg uke 16 slapp vi nyheten...Så uka etter der gikk alt galt. Det startet med at jeg gikk på do og så det kom blod. Dro rett inn på sykehuset og fikk vite at fosteret døde i uke 4-5 men at kroppen valgte å beholde det litt til. Det var helt forferdelig. Det jeg tenkte på var nå må vi begynne helt på nytt, dessuten blir jeg ikke så lett gravid. Men nå, forrige søndag, testet jeg positivt igjen. Det er trist med deg, jeg har til nå blitt skikkelig deppa over venner og bekjente som bare "popper" ut barn. Men tenk bare det at når hjerteknuseren kommer, blir det et helt spesielt barn. Bare ikke gi opp.....Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufattelig trist å høre...

Jeg tror også jeg holder på å miste, men er ikke kommet så langt på vei som deg. Begynte å blø masse nå i sted, så jeg vet vel nesten på en måte hvordan du har det...

Håper det går bra med deg og at du vil lykkes neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så lei meg for å dette.. dette var triste greier og nå som du hadde kommet så langt.. føler så med deg

hatt selv 2 SA..

Du får hvile masse og være positiv.. din tid vil komme...

og sola vil skinne på deg også snart

stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff....synes synd på deg!

Da skal jeg ikke være altfor mye i lykkerus, har sett lille spiren nå 9 uker på vei. Men kanskje det ikke er noe garanti?

Håper at dere får klaff igjen snart, og at den spiren klorer seg fast!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for trøstende ord fra dere ;)

Til maria79 m/huleboer:

Grunnen til at jwg tok tidlig UL var bare fordi jeg var nysjerrig på at alt stod bra til med den lille. Var på privat UL på Volvat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen.

Vet akkurat hvordan du har det nå, mista selv på mandag denne uka som var, 8+2. Det begynte med litt brun utflod torsdagen og endte dessverre med sa på mandagen. Ufattelig trist, men jeg må bare tenke sånn at det var noe galt og at det er bra kroppen rydder opp selv. Jeg har fremdeles litt brun utflod etter kraftige blødninger tidligere i uka, så fort det stopper opp hopper vi til køys igjen:) Håper vi begge lykkes snart igjen og at spiren da blir værende i 9 mnd.

Trøsteklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Tusen takk for svaret.. Snillt av deg å ta deg tid til det!

Skjønner godt at du ville vite hvordan den lille hadde det, har det akkurat på samme måten selv..

Nok en gang - masse lykke til til dere, håper virkelig det klaffer for dere så fort som mulig og at den nye lille spiren blir der inne til det er tid for å komme ut :)

Lykke-til-klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit hva du har måttet gjennomgå. Mistet selv i MA i 11. uke for ett år siden. Håper du blir gravid fort igjen, og at spiren sitter neste gang! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...