Gå til innhold

Hva skal barnet hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere bestemt navn?

Gutt ?

Jente ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke helt bestemt oss enda. Og vet ikke kjønn. Men blir det en gutt blir det en Jonas, Marius eller kanskje Sander.

Jentenavn sliter vi med. Kanskje Martine eller Marthe:)

Men kommer ikke til å gi barnet navn før det er født. Vil se om navnet passer til den lille også:)

Skrevet

11 dager over termin i dag, venter en gutt og han skal hete Aron. håper han kommer snart!!

Skrevet

Navnet er bestemt på den lille gutten i magen:)

han skal hete birk!!!

om det så skulle være jente blir det nok en liten sofia:)

Skrevet

jente: Christiane

gutt: litt usikker men Benjamin, Henrik og Julian er foreslått

Skrevet

Tror jenta ksal hete Lisa. Er ikke 100% sikker, men det er nå det som er alternativet nå...

Skrevet

Andreas skal babyen min hete... Hvis UL "lyver" og det viser seg det blir jente, tror jeg det blir Sanne... Selv om samboer har veldig lyst på Andrea...:)

Skrevet

Her har vi navnene klare:) Vi venter jente, men har også guttenavnet klart i tilfelle...hvis ikke sparer vi det til senere, syns navnene passer fint sammen.

Mirabella & Gabriel

Skrevet

UL sier det blir jente, så jeg stoler på at de har rett... hvis de har rett blir det Malene, dersom det viser seg at de har tatt feil, blir det Mikal:)

Skrevet

ul viser jente og da tror jeg hun skal hete isabell, men vi vil ikke navngi hun helt enda... må se skjønnheten først:)

vis det skulle bli en gutt så liker vi nicohlas... :)

Skrevet

Jenta vår skal hete Mathilde, om det plutselig skulle dukke opp en gutt tror vi det blir Mathias :o)

Skrevet

Vi får ei lita tulle og hun skal også hete Ina.

Skulle det tilfeldigvis være en gutt blir det Isak.

Skrevet

Go gutten vår skal mest sannsynlig hete Hermann men vi har bestemt oss for å se hvordan han ser ut først

Skrevet

Venter jente - Thea Marielle skal hun hete..

6-7 uker igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...