Gå til innhold

Sluttet med p-piller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp sluttet med p-piller (trionetta)... håper å bli gravid så snartsom mulig.. Er det noen som har lykkes med å bli gravid fort? Eller... hvor lang tid tror det at det skal gå før eggløsning er oppe og går igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det er nok veldig individuelt når systemet går "back to normal" igjen, men her er iallfall min historie :)

Jeg brukte Trionetta/Trinordiol i 6 år før jeg sluttet på dem i april. Fikk tilbake vanlig mens 26 dager etter siste pille-mens, så for meg kom det fort i gang igjen. Hadde sykluser på mellom 24-26 dager før jeg ble gravid nå i august!

Skrevet

Jeg slutta på p-pilla i mai:) Og enda er ikke hormonene ute av kroppen....har prøvd i 4 mnd nå og syklusene er helt på trynet enda...forrige syklus var nesten 2 mnd!! 52 dager....den før der var 35...håper denne er maks 35..:)

Lykke tiL! klem

Skrevet

Jeg antar at syklusen enten hopper i gang eller tar lang tid.... Jeg har kjøpt eggløsningstester og skal begynne å teste i vei... Hadde vært så bra å bli gravid nå snart pga fødselspenger (jeg jobber på kontrakt).

;)

Skrevet

Du får uansett støtte hvis du har jobbet over ett år. Jeg jobber som vikar, og har vikariat ut 31.12, men har jobbet over 1år nå.. Og såvidt jeg har skjønt får jeg cash. (Og kontrakten på sykehuset har jeg fått hint om at blir forlenget..) Lykke til med prøvingen, individuelt når man blir gravid, men veldig få som får det til på første treff..

Skrevet

Hei hei:)

Jeg har akkurat sluttet på trionetta jeg også.. Har gått på pillen i 6 år så dette blir spennende. Er vel i nesten samme situasjon som deg jobber på kontrakt så jeg må nesten bli gravid innen desember... Man får fødselspenger hvis man har jobbet 6 av 10 mnd før fødsel... Håper dette går fort:)

Skrevet

Hei "tror vi prøver snart"

Så spennende!! Ja, vi er nok i samme situasjon... Jeg har sikkert gått på Trionetta i 8 år nå...(gosh, det er lenge gitt) Jeg bør også bli gravid før desember om jeg skal være 100% sikker på at jeg får fødselspenger... (kan jo godt hende at jeg får en ny kontrakt når denne går ut, men jeg kan jo ikke satse på det... )

Håper dette går fort for oss begge!!!

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...