Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Jeg lurer på hvorfor magen min er litt større enn f.eks venninnen min sin(vi er ca like langt i svangerskapet-uke23)...kan det ha noe å si at jeg hadde litt mage på forhånd?AT det lettere vises da,og vokser "fortere"?Eller er vi ikke like langt på vei alikavel?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Det er veldig forskjellig.. Noen legger på seg mest i begynnelsen av svangerskapet andre seinere i svangerskapet. Så det kan ikke samenlignes:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Men jeg har ikke lagt på meg så mye...3 kg bare...
Gjest Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Sammehvor store dere varpå førehand har ingenting å si. noen har mer fostervann enn andre, større baby, babyen kan også ligge forskjellig inn i magen. Høyden deres har noe å si. Så det er mye som spiller inn
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Okey... Ja,jeg er jo en del lavere enn henne.Er bare 1.62 på strømpelesten:) Da vet jeg det...at det ikke er noe "gale"(-; Takk for svar!!
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Alle er forskjellige og får forskjellige mager, hvor stor symfysen er har ikke innvirkning på om du får et stort barn. Har selv en DIIIGER mage, men gikk ned 6kg de 3første mnd, og har nå lagt på meg 1,5kg. Symfysemålet mitt er på 24, og jeg er bare 19uker på vei!! Magen min var stor med mitt første barn oxo..Da jeg fødte hadde jeg 15kg med fødselsvæske,morkake og barn. (gikk på vekta rett etter fødselen)..
Larviksjenta. nr4? Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 jeg og min er også likt på vei. 6dager i mellom.. og jeg har hele tiden hatt mye større mage enn hun, men nå de siste ukene har hun bare skyti ut og vi har nogenlunde like store mager.. ikke noen fasit på når og hvor den kommer. og ikke minst hvor den legger seg hen på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå