ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 heeei....jeg går som regel med trange bukser...sikkert dumt men er det ille....den jeg har på meg nå er syyyyykt trang....moser magen lissom...er det dumt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Vet ikke om det er så dumt, men er det ikke forferdelig ubehagelig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Du vil kjenne ubehaget lenge før spiren, så bare bruk det du vil... Når det gjør vond eller er ubehaglig bør du kanskje vudrere en annen bukse;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. september 2006 jo,denne buksen er ubehagelig...den er ny...så jeg må kjøpe den super trang,fordi den krymper i vasken...har ikke vasket den enda..hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 vil du bruke den selv om den er ubehaglig da?? Hvor langt er du på vei?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 Du måtte kjøpe den supertrang fordi den krymper i vask? Den skjønte jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 10. september 2006 ikke super trang...men hvis jeg kjøpte den sånn så det passet,så ville den blitt posete etter vask...jeg mente foresten at det blir større etter vask..veldig rart men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Økologisk_knekkebrød Skrevet 10. september 2006 #8 Del Skrevet 10. september 2006 Å, ja da skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå