~Maja Mor~ Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Ganske teit spm., men jeg sjekker tappen i ny og ne. Men det har satt seg en tanke...Hvis man driver å kjenner på tappen under el, er så redd for å komme borti egget, skjønner? Vet ikke akkuat hvor det er på sin ferd, men i.o.m at det skal inn i livmora, så er jeg så redd for å komme borti det og ødlegge hele greia :-) Noen som har synspunkter om dette? Vet jo at det er jo den tiden vi har sex og penis oppi der og så videre, men det var bare en tanke som kom.....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 neeii...d tror jeg ikke er mulig..om egget har vandret helt ned i livmortappens åpning så er d vel ikke befruktet uansett? Det vandrer jo ikke fra ned til opp?? hehe...aner ikke jeg.. Godt du kom nå forestn.....sliten:(.......
~Maja Mor~ Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2006 Hei, vennen :-) Sliten sier du?? Hva har du gjort i dag da?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Ser du ikke innlegget mitt med 48 svar?.....Sukk..stor diskusjon...
~Maja Mor~ Skrevet 10. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2006 OY!! Nei, det må jeg se nærmere på...
Sussa85 - snart 2? Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Jeg burde vist bedre enn å lagt ut det..angrer meg kjempemye..folk er virkelig ekle....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå