Gå til innhold

flere som tester i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg skal teste i morgen med CB..klarer ikke vente. Har hatt TR smerter siden EL nå..Er så sinnsykt trett, emosjonell, medgjørlig og puppene er tunge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg skal!! Trur eg har ikm på tysdag, men vi reiser på ferie i morgon, så har lyst til å testa før det. Har massevis av symtom,men er veldig usikker.. Dette er min første ordentlege syklus etter fødsel for ca ni mnd sidan, så det er litt vanskeleg å vita når ikm er.

Mine symptom er: Trøytt, sur/urimeleg, ømme pupper og stikking/murring i magen. Spent!!!

Skrevet

ja dette er skikkelig spennende, vi har akkurat samme symptomer, faktisk begynte det å stikke i puppene idag..oppdaga det da jeg satt på hesteryggen langt oppå fjellet:)

Skrevet

Jeg skal teste i morgen jeg også. Har faktisk testet i tre dager nå jeg. ....... skikkelig utolmodig. Skal ha mensen på tirsdag tror jeg, men jeg føler meg så sikker på at jeg er gravid. Vet ikke hvorfor jeg er så sikker på det. Kommer til å bli utrolig skuffet hvis jeg ikke er det.

har ikke så veldig mye symptomer egentlig, kanskje litt vondt innimellom i puppene og litt kvalm.

Men skal man ikke stole på magefølelsen da????

Skrevet

det verste (kom jeg på nå) er at jeg også er sikker på at jeg er gravid, spesielt på grunn av trettheten og at jeg er så rød på kinnene og varm men samtidig fryser jeg så lett..sukk..

Skrevet

Eg har også tatt ein "juksetest" i går. Den blei sjølvsagt negativ, men det var jo leenge før ikm :) Har de prøvd lenge? Dette er jo min første pp, så det er liksom litt for godt til å vera sant om det går bra allereie. Men håper jo likevel..:)

Skrevet

jeg fryser ganske lett om dagen jeg også. men nå har jeg blitt litt forkjøla og så har jeg fått en sinnsykt vond, hoven og rød kul under den ene armen. må til legen i morgen. klarer jo nesten ikke bevege på armen. Så det er vel kanskje en liten infeksjon ute å går i kroppen min da........

Skrevet

Eg òg er forkjøla, men har funne ut at det er eit symptom på graviditet :) Blei nemleg forkjøla nokre dagar før ikm forrige gong eg var gravid. Her snur vi alt til fordel for graviditet...:)

Skrevet

Dette er vår første pp denne gangen. Fødte en gutt for 6 mnd siden som døde etter 9 døgn, så nå vil jeg at det skal klaffe på første forsøk. Skulle jo hatt en liten baby jeg nå.

Tror også alt som skjer i kroppen min om dagen er symptomer på graviditet.

Skrevet

Så forferdeleg trist, englemamma! Du fortjener verkeleg å bli gravid no. Krysser alt eg har for deg!

Skrevet

Takk for det. Syntes jeg fortjener det nå ja.

Skal teste meg hos legen i morgen. Kanskje en test hos legen vil vise tidligere enn en hjemmetest????????

Skrevet

Eg har høyrt at det kan slå tidlegare ut med ein blodprøve, ja. Ønsker deg masse, masse lykke til :)

Skrevet

lykke til såå masse;);)

Jeeesp...trett allerede jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...