#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 mine klør og klør...er 7+1 i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 mine klør innimellom... tror det er når de vokser... huden strekker seg.. Er veldig irriterende, prøver å unngå å klø på de... Tror det verste har gitt seg for meg nå da... er 10+6, så de bør ha vokst fra seg det verste nå... Har iallefall blirr stoooore... Klør litt innimellom, men ikke så ofte som for noen uker siden;) Ps. jeg har veldig tynn hud på puppene pga bruk av kortisonkrem for noen år siden. Så jeg må unngå å klø de for å unngå at det blir strewkkmerker, da jeg får det lett på puppene når huden er så tynn og skrøpelig... Så holder på å gå av skaftet noen ganger når detr klør som verst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pilje Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Jaaaa....mine klør dæm åsså!! Det e fordi dæm vokse,-så det ska bare fortsætt å klø for min del;) Håpe dæm blir stor!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. september 2006 mine er store nok fra før..hehehe...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 mine var og store nokk fra før!! Var sjeleglad da jeg sluttet på pillen og de krympet en størrelse. Hadde ikke før begynt å juble over mine litt mer normalstørrelse pupper før de vokste seg STORE igjenn+ litt ekstra... grrrr! D bør slutte å vokse nå... hvordan skal det gå når melken kommer... blir vel enda størr da... huffa meg...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*We68* Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 ble nesten litt morsomt...jeg satt å klødde meg på puppene og skrollet nedover siden og så dette spørsmålet :-) så ja..jeg også klør...egentlig veldig mange andre steder også hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 JA!! og det klør så jææævlig at jeg .. ja. Kommer til å daue. Fysjom. Og det gir seg faen ikke heller (jeg sniker fra 2 trimester jeg - 19 uker på vei) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store meg og lille My Skrevet 10. september 2006 #8 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg klør både på brystene og magen.... Er 166,5 og smal (54 kg.), men la på meg henholdsvis 20 og 18 kilo i de to andre svangerskapene. Med begge to var magen enorm (116 cm. rundt magen) og brystene i E str. (var B tidligere, men er nå en A). Ikke rart det klør når det er så store endringer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå