Jente1980 Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Du spurte om jeg viste "jingle bells" til samboeren min, tro meg det gjorde jeg! Og reaksjonen hans har jeg beskrevet i "terror tråden" (hihi) du startet i går kveld:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Sorry, men dritkult. hehehehehe Noen syns vist at min humor er litt på kanten, men jeg må jo le.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente1980 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. september 2006 Jupp, jeg vet! Viste han innlegget jeg skrev om reaksjonen hans, han lo bra når han så det. Ja, men det vil alltid være folk som blir så redd at det ikke faller helt i smak. Jeg fikk beskjed om at jeg var like ond som deg igår natt da jeg la denne linken inn på skravlesiden. Men det var heldigvis ment som en spøk da! (Jeg turde ikke annet enn å legge ved en liten advarsel...hihi, er nok ikke like tøff som deg:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Circe Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg er vel ikke ond??? Litt utspekulert til tider, men ond??? Neida... Liker bare å få meg en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snartmammapåny Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 hihi, må jo le med deg jeg;) Er gøy å bli litt skremt/ skremme folk:) Og det at noen tror at man kan skremme ut babissene våre av en liten tulle greie på internett er jo nesten litt morsomt det og... Eller trist for vedkommende sin del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå