Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Kan man kalle en liten jente for Vendetta eller Amidala? Eller blir det rett og slett for sært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Hehe.. Jeg synes Amidala var et stilig navn jeg da! Likte ikke Vendetta... Passer jenta til det, er det vel bare å gi henne et av de navnene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRock Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Ehemm, du kan vel ikke seriøst vurdere å kalle ei jente for Vendetta? På italiensk betyr jo vendetta blodhevn... Beklager, men det synes jeg blir litt drøyt. No hard feelings? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 Enig med deg over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janus-guttemamma Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 Helt enig. Vendetta må jo faktisk være så belastende at det rett og slett ikke er lovlig å bruke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 Hmm...det må jeg nok si meg enig i! Vil ikke at jenten min skal gå rundt og hete blodhevn... Var ikke klar over betydningen av ordet, så takk for at du oppklarte det for meg! Men hva synes du om Amidala da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRock Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 Amidala var penere ja Jeg foretrekker nok en annen type navn (får vi jente skal hun hete Signe, det er bra vi er forskjellige, ikke sant?), men dersom Amidala passer til deres stil, til jenta og til etternavnet, så synes jeg du skal gå for det At jeg visste hva vendetta betyr, kommer bare av at jeg har sett for mange mafiafilmer ;o) Lykke til med navnevalget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 11. september 2006 #8 Del Skrevet 11. september 2006 Er det Star Wars inspirert? Fint navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. september 2006 #9 Del Skrevet 11. september 2006 hm.. usikkert.. aldri hørt disse navna før.. *tenke* tror ikke jeg liker vendetta.. men amidala er jo egentlig ganske fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #10 Del Skrevet 11. september 2006 Herregud.... Vendetta, vet du hva det betyr? tydligvis ikke. Sorry, men aldri i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #11 Del Skrevet 13. september 2006 Alle vet vel hva Vendetta betyr, så det var et dårlig valg! Amidala passer nok bedre i en film enn på et barn! Absolutt ikke noe jeg likte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #12 Del Skrevet 13. september 2006 Går ikke an å bruke de navna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #13 Del Skrevet 14. september 2006 For noen med litt anatomiske kunnskaper gir Amidala sterke assosiasjoner til hjernestrukturen amygdala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå