Gjest Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 hva er det? er jeg helt grønn eller, for jeg har aldri hørt eller lest om det! ei venninne av meg sa hun hadde hatt det, men sa ikke noe mer, å jeg ville ikke spørre så mye mer, for hun er liksom "baby-ekspert" - en som går 100% etter "boka" å liksom har peiling på alt, så jeg ville ikke vise hanne at jeg ikke visste - spar meg for leksjonene.... andre som har venner som dette, forresten? å hva er svangerskapskløe? å tenk, nå er jeg kommet over i 3 trimester! hurra!!
Gjest Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Det er rett og slett kløe å forbindelse med graviditet. Trenger ikke bare å være der huden blir strekt, noen uheldige sjeler klør overalt. Hvis det er veldig ille bør man nevne det for jordmor/lege for å få sjekka at det ikke kommer av et problem med leveren. (ikke for leksjonaktig? )
Gjest Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 nei, kjære deg, det var godt å få et svar! som ikke virker som selve søndags-preika..! å etterfulgt av "hærregud, vet ikke du det? å du skal ha unga? kordan skal det gå med deg da, når ikke du vet nåkka???"
Gjest Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Hehehe, morsomt med sånne mennesker, kan jeg tenke meg:) Bare vent, en dag dukker det opp noe hun ikke vet og da tar du igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå