ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 hei alle... litt personlig spørsmål her...men leste noen som sa at dildo utenpå klitoris ikke var bra når man er gravid..jeg får ikke orgasme mens vi har sex,jeg må stimulere klitoris for å oppnå det...er dette sammen tingen?er det ikke bra å gjøre det?for det kan gjør litt vondt i livmoren etter orgasme..vet ikke hvordan jeg skal forklare det...men vet dere?? takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Nei det var vibreringen fra vibratoren som visstnok ikke var så bra, men dette svaret fant jeg på gullsmokken angående bruk av vibrator: "Det er ikke bevist at vibrasjonen kan påvirke barnets hjerterytme, så det behøver du ikke å være bekymret for. Man kan godt bruke vibrasjon til ren klitoris stimulering, eller stimulering av kjønnsleppene, det gjør ingenting, uansett når i graviditeten man gjør dette". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-MtG- Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Det er bare inne i skjeden man blir frarådet vibrator fordi man ikke vet hva vibreringen kan gjøre med livmorhalsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 Vibratoren kan brukes utenpå, men ikke inni har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå