Gå til innhold

Symptomjakten er igang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM på torsdag, og det er jo en eviiiiighet til...sukk..men jeg har så mange symptomer, så er jeg ikke gravid nå så vet ikke jeg..

Det klør innvendig, jeg er full av luft og kjempetrøtt!! Puppene klør faktisk også...hmmm

Tok en test igår ettermiddag(selvfølgelig altfooor tidlig)og den var som ventet negativ.

Nå har jeg tenkt til å være sterk og vente med siste testen til etter IKM. Så da blir det fredag...Noen som har tenkt å teste denne uken?

Og er det flere med symptomer her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EL er nettopp over for min del,så har enda 2 uker igjen før IKM, jeg da.

Ville bare ønske deg lykke til,høres jo ut som du kanskje har noe på gang,men kroppen er rar,så hvem vet?!?

*klem*

Skrevet

Jeg har også IKM på torsdag, og har vel ikke så mange symptomer, tror jeg. Bortsett fra at det kjennes ut som det er noe som foregår nederst i magen, det stikker og murrer. Men det spørs om jeg klarer å vente til torsdag med å teste, bestilte to tester fra billige tester i går, i tilfelle jeg må teste flere ganger.

Tror jeg nesten klarte å bli gravid sist pp, for da hadde jeg en blødning hver morgen fem dager før IKM, før tr fant det for godt å komme på besøk alikevell som hun pleier.

Så nå krysser jeg fingre, og håper på en mai-baby. Det som er litt komisk, er at nesten hele familien min og min manns familie har bursdag i slutten av mai, og hvis spiren sitter nå så blir termin 26. mai. Snakk om (u)flaks! Men først må jeg jo se et + først...

Skrevet

Har IKM på søndag og det er ikke bare 1 uke til, men en uendelig evighet til.. Har symptomer hele tiden, men i mine kritiske øyeblikk kan jeg faktisk forklare de alle sammen med noe helt annet, så det koker vel ned til at jeg ikke merker noe som helst.. Men jeg har så utrolig lyst til å få positiv test på søndag. Det skal bare klaffe nå! Krysser fingrene for oss alle:-)

Skrevet

du er ikke den vereste med å teste for tidlig i alle fall..jeg har ikm på tirsdag/onsdag og jeg testa for morro skyld torsdag som nylig var jeg..det er nesten en uke for tidlig jo...haha, da ber man jo om å skuffe seg selv.;)

La oss alle krysse fingrer, tær og hår!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...