Gå til innhold

lunsjtreff sep okt nov onsdag 13. klokken 13.00 på peppes Ole Bulls plass

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe...du kom meg i forkjøpet du:P skulle akkurat til å sette opp et treff!

Onsdag klokka 13 høres ut som en god ide:) Jeg kommer i allefall, å gleder meg til å treffe alle igjen:)

Anita

Hei hei:)

Kommer jeg også:) For de som ikke har fått det med seg, jobber jeg der... Har akkurat snakket med hun som er daglig leder, og vi får ansattrabatt hele gjengen, dvs 35 % rabatt på mat og drikke:) Så det ble jo en ganske god deal:)

Håper mange kan komme:)

Klemz Christel

Hvorfor det?

Det spiller vel ingen rolle om det er to treff samtidig? Om dere fra nov, des og jan vl hive dere på er jo det selvfølgelig helt greit! Vi i sep, okt og nov er en gjeng som har møttes ganske ofte i det siste, så vi setter opp ukentlige treff. Men det er jo bare å komme:)

Hanne

Annonse

Hei Hanne og alle andre!

Jeg skal har et annet lunsj-treff klokken ett på onsdag, men vet ikke hvor lenge det varer. Kan stikke innom når det er ferdig, og se om dere sitter der fremdeles.

Nå har jeg tenkt å ringe Voss og høre om time.. Er veldig spent! Det blir liksom mye mer virkelig nå som det nærmer seg.

Ville samtidig si at Mona har fått en liten gutt, Brage, på fredag som var. Alt gikk kjempefint, men hun var selvfølgelig sliten etterpå. Kanskje vi snart får en vogn med på treff, hadde ikke det vært gøy!!

Klems Cecilie

ja det blir kjempearti når det begynner å dukke opp vogner på treffene:) Mona sendte melding om Brages ankomst:) så kjekt at alt gikk bra, å at føste babyen blandt oss sep-okt-nov jentene har kommet til verden:) Blir spennende å se hvem som blir neste kvinne ut:P

Kjenner jeg oss rett blir vi nok sittende noen timer på dette treffet også, så hadde jo vært kjekt om du ville kommet å joinet oss etterhvert cecilie:)

Håper du får avtale på voss! Lykke til:)

Anita

Har så lyst å være med på treffet på onsdag. MEN tviler på at jeg kommer- sitter her med feber og er potta tett. Dere må kose dere masse jeg får legge meg under dynen igjen i håp om at jeg snart blir frisk!

Irene

Heisann!

Nytt treff ja, vi er jammen flinke å være sosiale;o) Kommer nok jeg også. Føler ikke jeg gjør stort annet enn å gå på kafé og restaurant nå for tiden ;o) Men ingen grunn til å stoppe nå... Pizza høres bra ut - kjempeflott at du har ordnet gode priser for oss Christel.

Ellers så håper jeg det ordnet seg med Voss Cecilie og at du snart blir frisk igjen Irene.

Silje.

Annonse

Hei hei!

Jeg er hjemme fra barselloftet jeg... Som Cecilie sa fødte vi på fredag/natt til lørdag. Brage var 3360 gram tung og 48 cm lang. Syns det var slitsomt å føde, men det var visst en helt normal og grei førstegangsfødsel. Og han hadde snudd seg fra seteleie til hodeleie siste uka! :)

Han er foreløpig en stille fyr som ligger og kikker rart på oss. Ellers går det mest i soving og amming.

Kommer nok ikke i morgen, men neste treff tror jeg at jeg skal snike meg med på selv om jeg ikke er gravid mer, altså! Om det er greit? Tror jeg, om formen stiger i samme tempo som nå, da..

Klem fra Mona.

Hei!

Jeg kommer imorgen. Blir kjekt. Hadde håpet at lille Ulrikke hadde kommet til nå, men ser ikke ut som hun har det travelt..

Gratulerer så masse med gutten Mona. Håper du kommer på neste treff med Brage i vogn :)

Vi sees imorgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...