Gå til innhold

September: Før fødsel,føler man seg uvell da??


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

Har hatt mye "vondt" i magen i natt,men smerter jeg kjenner igjen og når jeg våknet i dag følte jeg med dårlig..Har følt meg dårlig og uvell i hele dag..svimmel og litt utafor kroppen hvis dere skjønner..puster tungt og er uhyre svimmel..noen andre som føler dette??er det vanlig å føle seg slik uvell før noe skal skje..?Hodet har festet seg,slimpropp har gått, og lege mente jeg kunne føde for tidlig..

Er så utrolig lei nå og ryggen verker....

Vill så gjerne møte den lille nå...tiden går så utrolig sakte!!!

 

Lykke til videre alle sammen...vi får holde oss tålmodige sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ganske dårlig, kasta opp endel...

Følte meg ganske elendig, men jeg skjønte ikke at fødselen nærmet seg før d nesten var for seint:-)

 

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente vel det var "noe på gang", men var forkjøla og ganske sliten etter husvask, så det kunne like gjerne være det. Dro ut og spiste med foreldrene mine kl seks om kvelden og fikk ganske sterke kynnere mens vi spsite. Klarte ikke bøye meg noe særlig fremover og var anspent i kroppen. Kl åtte fikk jeg første ri, og kl 0048 kom lille gutten. Så jeg kan vel si det kom litt brått på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært sånn som du beskriver, klarer ingenting og er kvalm og uvel. Jeg pleier å ha masse energi. Håper det nærmer seg, men har nesten gitt opp å lete etter tegn på fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...