Gå til innhold

litjpia 77 :)


Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

Hei :) hvordan går det med deg?? Begynner symptomene å slå til for fullt eller??

 

Så fantastisk at dere lyktes første gang :):)

 

Spennende å følge ferden deres, håper å snart komme etter

 

KLEMMER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

Så hyggelig med melding fra deg! Har ikke vært så mye på nettet den siste uke, har vært mye jobbing + har vært bortreist et par dager + er SÅ TRØTT!!! Helt utrolig hvor trøtt det går ann å bli. Orker ingen ting. Tar meg helt ut på jobben og når jeg kommer hjem er jeg helt ferdig. Har også begynt å bli litt uvel.... Det kommer når jeg er sulten. Blir uggen ogsmåkvalm. Må passe på å ha mat tilgjengelig! Håper at det ikke utvikler seg til å bli mer iallafall.

Ellers så er det en merkelig følelse å være gravid. Tror det vel egentlig ikke...Eller klarer kanskje ikke å glede meg for fullt før det er gått noen uker . Er veeeeeeeeeeeldig redd for å miste. Men man kan jo ikke går rundt å tenke på det hele tiden.

 

Hvordan går det med deg da? Når blir det fryseforsøk? Må du ta hormoner da også?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Skjønner det må være en merkelig følelse å være gravid, sikkert verdens fineste følelse og tenke på at det vokser noen i deg..

 

Du apropo det å miste, husk at det er over 90 % for at det skal gå bra, jeg tor ikke du trenger å tenke på det. Sikker på at det skal gå bra!!!

 

Jeg er hjemme fra jobb i dag, har omgangssyken. Ikke noe særlig det, verste jeg vet egentlig, men.. .

 

Fryseforsøket bir uten hormoner, og det er jeg glad for. Jeg blir helt tullete av de hormonene jeg, så jeg vil helst slippe. Håper derfor at det blir klaff nå. Og skulle det ikke bli det, så orker jeg ikke å prøve så mange ganger til, da det tar på veldig psykisk for min del.. Blir nok så vi prøver de 3 forsøkene man ka ha, men utover det, så klarer jeg ikke flere nedturer. Blir Porsgrunn neste gang da, det er så dyrt på medicus, og vi betaler for hvert forsøk.. Så klaffer det ikke på medicus nå, så er det vel siste gangen jeg er der..

 

Da blir det adopsjon for vår del. Håper såååååånn at vi klarer det på egen hånd, men jeg føler på meg at vi ikke skal klare det, er nesten innstillt på det.. Og blir lei meg. Men samtidig så vet jeg jo at det er et barn der ute i verden som trenger meg og mannen min, og det er en fin tanke.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Beklager at jeg er litt sen med å svare... Dagene går så fort og jeg er så trøtt og sliten. :-)

 

Kan forstå at du nå tenker på adopsjon, det har jeg gjort selv mange ganger. Det er vel en naturlig del av denne prosessen man må igjennom. Ikke for at man tror at det blir adopsjon, men sånn for å pryskisk begynne å innstille seg på at det ikke er helt uaktuelt, hvis du skjønner.... MEN dere har jo mange forsøk igjen, så sjangsene er store vil jeg si for at det skal gå bra! Mange bruker jo både to og tre forsøk på å få det til. Hvis dere skal ha ett fryseforsøk på Medicus, og det ikke skulle gå bra, har dere jo enda to ordentlige forsøk til! Er sikker på at dette går bra! Ikke mist håpet enda da, Gøril!

 

Håper du er i bedre form i dag enn i går! Omgangssyken er kjipe greier.

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...