Gå til innhold

når kan man høre hjertelyden ved å legge øret til magen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror aldri du kan høre hjertelyden med bare øret inntil magen.På slutten kan du kanskje klare det hvis du tar en tom dorull til hjelp , men mange klarer ikke det heller.

De var en inne på marsklubben som var helt sikker på at samboeren hennes kunne høre hjertelyden ved å legge øret inntil magen. Hun var nettopp begynt på uke 13... Hvis du vil kan du jo lese tråden inne på marsklubben (overskrift: Jeg kan høre hjertelyden). Tror det ligger på side 2 nå.

Annonse

Leste akkurat i "svangerskaps boken" til far på uke 22:

"Hvis du legger hodet mot magen (ikke din egen,alså) kan du kanskje høre barnets hjerteslag.Det fins også noe som kalles jordmorstetoskop av tre som du kan utstyre deg med."

Jeg har selv ikke erfart det,men det er jo verdt å prøve.

Tyder jo på at det er folk som har fått det til..

Mannen min klarte å høre hjertelyden ved å legge hodet inntil magen, men husker ikke helt når det var, men vil tro det var i noen og tyvende uke. Men han syntes hele tiden det var enklere å bare legge hodet inntil, enn å bruke tom dorull.

dette har mannen min prøvd ganske mange kvelder i uke siden uke 14 ell noe- og nå førstest i uke 28 mener han at han kanskje hørte noen jevne dunkdunk før ungen sklei litt unna.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...