1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Iliana (5 stk i Norge som heter det) Minéa Mikaela/Michaela Alina Adelina Luna Selina Louisa/Luisa Calina Denise Eliana Maleah,betyr-unique Little Girl/Beautiful young Woman Madelia Evt. flere tips taes i mot med stoooooooooooor takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Sååååå fine navn altså.. Ble helt slått ut her jeg, så flotte de var!=) Finest må være.. -Maleah -Adelina -Minèa =) De jeg likte minst må være: Denise og Louisa. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Hei! Jeg har flere av navnene dine på lista mi, jeg også! Det var litt moro og se! Jeg synes Iliana, Adelina, Luna, Maleah og Calina er de fineste navnene. Det er disse, unntatt Calina, som jeg også har på navnelista mi! Maleah har jo en fantastisk betydning da! Men jeg synes kanskje Iliana og Adelina er de aller vakreste navnene... Lykke til med navnevalg! Jeg er sikker på at prinsessa di får et vakkert navn uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 Ikke helt min type navn, men her er de fem jeg liker best: 1) Louisa 2) Luna 3) Mikaela 4) Alina 5) Selina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 10. september 2006 #5 Del Skrevet 10. september 2006 Likte best Louisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 10. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 10. september 2006 Takker for svar, greit å kunne være til inspirasjon for andre og Flere synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. september 2006 #7 Del Skrevet 12. september 2006 De tre jeg likte best: Minéa Alina Maleah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #8 Del Skrevet 14. september 2006 Mikaela eller Luna! (evt Uma:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå