Gå til innhold

Kan man få strekkmerker de siste ti ukene.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hender at mange får strekkmerker på slutten av graviditeten når magen synker. Vet om flere som har opplevd det, så det er ikke sikkert at du har sluppet unna. Men ikke tenk på det, så lenge knøttet har det bra så er vel det viktigere en strekkmerker. Sier ikke dette for å være slem eller noe, men syntes det er altfor mange som er opptatt av strekkmerker, kjønn osv.

Annonse

Jeg fikk ingen strekkmerker under forrige svangerskap, og jeg var enorm!!

Kjøpte anti strekkmerke oljen til Clerins, og den var tydelig verdt hver krone. Brukte den hver dag, og det gjør jeg nå også. Kan anbefales på det sterkeste!!!

Ingen som ønsker seg disse strekkmerkene, så jeg gjør hvertfall alt for å unngå dem.

Jeg var 29 da jeg fødte sist, så ikke helt ung heller.

Jeg så ikke strekkmerkene før magen forsvant, bare litt helt nederst på magen. Jeg har smurt magen hver kveld med fuktighetskrem, hjelper å holde magen mtk og smidig. ingen garanti for ike å få merker. Men det er i grunn verdt det når man ser grunnen til merkene........

Hei - disse strekkmerkene.... ja, det er jo ikke pent, men de blir jo bedre med tiden. Det viktigste er at barnet er friskt ,og at alt går bra.

Jeg fikk mine strekkmerker i uke 42.... altså når magen "falt" ned. Jeg smurte meg hver dag og var meget påpasselig, men dette kunne jeg ikke kontrollere.

Har dessuten hørt at strekkmerker også kan oppstå dersom man går raskt ned i vekt:-)

Lykke til - det går nok bra, om det blir et merke eller to har du jo en bekreftelse på at du har båret fram et barn - og det er det ikke alle som kan.

Anoif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...