Elise29 Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg er mellom 5-8 uker på vei og i natt begynte det å komme litt brunlig utflod. Da jeg våknet etter nattevakt i dag og var på do kom det ut en del brunt slim også. Kan ikke si at jeg har noe smerter av betydning. Er naturligvis bekymret, men har også inntrykk av at det er en del som opplever dette og at det som regel går bra?? Har dere fått ultralyd for å sjekke om alt er bra isåfall? Jeg skal ikke til 1.gangkontroll før om 3 uker, men synes igrunn det er lenge å vente hvis dette fortsetter... Noen som kan svare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 hei, jeg hadde det samme! men det var mest brun blod, og jeg tok meg en tur til lege og tok noe blod prøver og måte vile mye og det gikk over etter noen dager, resultat til blod prøvene var normal og da trenngte jeg ikke beskymre meg mer. Men prøv å sove mye og slappe av så mye som mullig. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 10. september 2006 Takk for svar. Har funnet ut at det sikkert er best å holde seg hjemme fra nattevakt i natt. Vil ikke risikere noe... Får vel se det an noen dager før jeg ringer til lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiglede Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, jeg har opplevd å ha brun utflod i begge mine svangerskap. Første gangen viste det seg at det var en MA, mens andre gangen var svangerskapet helt normalt og jeg fikk en liten gutt:-) Håper ikke du blir alt for skremt av det. Hvis det ikke gir seg raskt ville jeg tatt en tur til legen for å måle at Hcg stiger og alt er ok. Jeg tror menge opplever å ha litt brun utflod uten at det er skummelt, men det kan jo også bety at noe er galt. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 10. september 2006 Ja jeg tror jeg ringer legen om det ikke gir seg forholdsvis raskt... Er vel sikkert ikke så mye å gjøre med det uansett, men er jo greit å få ta en sjekk kanskje og finne ut om alt er som det skal... Takk for svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. september 2006 #6 Del Skrevet 10. september 2006 Hei, jeg har også litt brun utflod av og til. Det er ikke store mengder, og jeg har ikke smerter.. Satser på at det er normalt jeg - har jo hørt om mange som har blødd mye mer, også friskt blod, uten at noe er galt. Er 6+1, og skal til første kontroll på torsdag, så får ta det opp da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vannmann 76 Skrevet 10. september 2006 #7 Del Skrevet 10. september 2006 Hei:) Jeg har hatt alt fra brun utflod, brunt slim, blødd rødbrunt blod og friskt rødt blod. Og det er ikke snakk om litt blod på dopapiret, jeg har trodd jeg har mistet flere ganger. Legen trodde jeg hadde hatt en MA først, så kanskje SA.. Jeg har blødd igjennom buksa.... Er nå 9+4, blødde i 2,5 uker ca fra uke 6 til slutten av uke 8. Slutten totalt å blø nå Har hatt 3 UL så langt og alt er bra. Hadde første innvendig i uke 7+1, og de fant ingen hjertelyd. Var sikker på at det var dødt: Var på ny UL i uke 8+2, og da så vi hjertet slå-- de verste 8 dager i mitt liv.. Mange som blør litt under graviditeten, men uansett greit å skjekke opp. LYkke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise29 Skrevet 10. september 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 10. september 2006 Huff, det hørtes ikke noe kjekt ut da, men det var jo utrolig at alt var bra likevel :-))) Jeg har begynt å blø skikkelig nå. Mørke rødt blod med slim og litt klumper. Er nesten sikker på at jeg aborterer, men får jo et lite håp når jeg leser slike svar. Har egentlig ikke noe særlig magesmerter, kanskje litt mensmurringer eller hva jeg skal si. Får vente til i morgen og ringe gyn. når de åpner. Takk for alle svarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå