Gå til innhold

Synes det er synd at så mange signerer med anonym.... :(


Storebror07=Lillebror-juli11

Anbefalte innlegg

Har vært her inne siden jeg var litt over 2 uker på vei og ser en negativ utvikling.... hvorfor er det blitt slik at folk ikke kan snakke om hva som helst her inne?? uten å måtte signere om anonym.... Jeg vet dette er en diskusjon som har vært tidligere, men ville bare kaste inn ett innlegg.... Håper folk ser at utviklingen til syvende og sist resulterer i at man ikke orker å legge inn innlegg om ting som kanskje er litt "tøtsji"... vi er en del gravide jenter her ute som ikke har noen andre enn dere nett-venninner å dele tanker og bekymringer med...

 

signer med navn jenter.... anonyme innlegg blir så upersonlige, selvsagt forstår jeg hvis det er ting man ikke ønsker skal komme ut, men ellers så synes jeg man skal stå for det man sier her, og at det er lettere å knytte nærmere kontakter mellom oss hvis vi ikke føler at vi må legge skjul på hvem vi er....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg, men siden dette er Internett med få muligheter for sensur så får vi bare lære oss å blåse en lang marsj i useriøse innlegg. Dukker det opp et virkelig provoserende innlegg fra en anonym er mitt forslag å fullstendig ignorere det. Hvis innlegger ikke får noen svar vil nok personen snart gå lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få lov til å være anonyme om de vil. Er ikke alle som er like modige, de fleste er helt nye i gamet og livredde for ikke å bli godtatt. Husker da jeg kom hit første gang, tok noen mnd bare før jeg våget meg inn på skravlesiden! Og da var det fremdeles muligheter for å være anonym der inne...

Noen er også profilerte gamle kjenninger som ikke vil fortelle at de er gravide enda, og da er det enklest å signere anonymt.

 

Luk ut de useriøse innleggene, men resten er nok like kjekke som deg og meg selv om de signerer med anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...