finetine Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Hei. Skulle hatt mensen 1 september, da skulle jeg gå igang med hormoner for fryseforsøk. Men her sitter jeg og venter da, mensen har fortsatt ikke kommet. Har tatt 6 tester den siste uken,rødme, og alle har vært negative. Men mensen dukker jo ikke opp................ Begynte med progynova i august, men måtte avbryte forsøk pga folikkelutv, i august fikk jeg mens tidligere enn forventet ca 1 uke før. Har også utviklet en cyste som skal punkteres hvis den ikke forsvinner på 3-4 mensdag. Kan det være noe av årsakene til at mensen nå ikke dukker opp? Har aldri gått mer enn 35 dager over tiden, og nå er det jo 38 dager...... Snakket med St.Olavs på fredag og de sa jeg skulle ringe hvis mensen ikke dukker opp til uka. Leste noe her tidligere om at hjemmetestene ikke klarer å måle hcg under 50, kan det være at jeg er gravid?? Kjempetakknemlig for alle svar:o). Dette her er slitsomt............. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6265043-utsetter-progynova-mensen-blir-gal-av-%C3%A5-vente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå