Gå til innhold

Nå er jeg bra spent!! Har det endelig klaffet

Anbefalte innlegg

Er jeg virkelig blitt gravid eller er det tante rød som er ute og driver ap med meg.

Jeg skulle nemlig hadt tr på fredag 8, hadde skikkelig mensmage den dagen også, men det er enda ikke kommet noen på besøk:o)

Jeg har selvfølgelig brukt opp alle testene mine, så jeg må nok vente til i morgen med å få tak i ny test.

Er sååå spent nå.

Tenk om hotell turen med spa og eggløsning virkelig gjorde susen!!

Da er det isåfall bare å booke rom til el jenter!!

Kommer med resultater i løpet av morgen dagen!!!

Kryss fingra !!

Fortsetter under...

Hei du!

Vi er nok i samme båt vi to- for jeg skulle hatt besøk 8. eller 9. og enda er utfloden blank og fin...

Hadde tydelige smerter i korsryggen torsdag og fredag (som jeg alltid har før mensen), men nå er det merkelig nok borte! Tok en test i går morges som deprimerende nok var negativ, men det kan jo være for tidlig. Søsteren min fortalte meg i dag at hun ikke testet positivt før 3-4 dager etter ikm, så jeg får vente noen dager til (hvis tanten ikke kommer da).

Vi er i 7. pp, så det hadde vært fantastisk om det klaffet!

Krysser fingre for oss alle:)

Ja det er det som på en måte er godt med denne debatten, vi er flere i samme båt.

Men det er utrolig mange i denne båten og det hadde vært så fint om verden var slik at alle de som VIRKELIG ønsket å få barn skulle få slippe å streve så mye.

Hvorfor er verden så urettferdig...

Mange som ikke ønsker å få barn, eller som er utsatt fæle ting blir gravide der og da og med en gang.

Mens andre blir gravide samme dagen de slutter med pillene...

Hvorfor må jeg og så mange andre streve så mye...

Jeg er blitt sterk av mye annen motgang her i livet, trenger snart ikke blir sterkere.

Det eneste jeg ønsker meg nå er å bli gravid og få verdens skjønneste unge!!

Snufs...snufs... Huff nå ble jeg noe sentimental...Men slik er det om dagen.

Jeg ønsker meg barn!!!

Annonse

Tror det er flere av oss som blir lett sentimentale om dagen. Jeg blir enten sentimental eller irritert når jeg ser en gravid dame eller småbarn. Har jo så lyst på selv!

Har dere prøvd lenge? Jeg er 29 år nå, og begynner å bli litt utålmodig etter å bli gravid kjenner jeg. Det har ikke vært mulig for oss å begynne prøvingen før vi gjorde (av ulike grunner), så jeg håper at dette ikke vil ta flere år. Man blir jo så redd for at man ikke skal være i stand til å få barn også.

Vi skal nok klare det:)

Jeg har prøvd siden april 2005 da jeg sluttet på pillen etter 10 års bruk.

Har jo blitt fortalt at det da kan ta opptil 1 år før man er normal i kroppen.

Og det stemte bra hos meg ettersom jeg ble gravid i april/mai 2006.

Jeg er 27 år og mannen min er 23, vi giftet oss 13 august i fjor etter 6 års samboerskap.

Du blir nok gravid fortere enn du aner Roselilje!!

Lykke til!"

Takk for oppmuntringen!

Nå logger jeg meg av for å få tankene litt på avstand. Dessuten ser ikke huset ut i måneskinn, så her er det bare å finner frem moppen;)

Ha en super dag og lykke til til oss begge! Jeg kommer tilbake med oppdatering, og håper at du gjør det samme.

kose deg med husvasken du da;o)

Den ble unnagjort i en fei hjemme hos meg i dag morges da mannen min sølte melk utover hele kjøkkenet.

Han er som en liten unge, jeg måtte bare ta frem moppen og si at han ikke måtte grine over spilt melk:o) hehe

Gjett om det kommer oppdateringer:o)

I morgen kommer det POSITIV TEST!!!

håper jeg!

Ha en fotsatt fin dag Roselilje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...