Gå til innhold

noen som har erf. med de nye voksi-posene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, synes de vanlige voksi-posene ser så tungvindte ut med alt knytingen. Nå har de fått nye poser de kaller voksi aktiv. Jeg tenkte å kjøpe voksi aktiv 0-3 år (de har også 0-6). Den er lettere enn de vanlige voksi posene, har spenner fremfor knyting og kommer med hardt underlag og håndtak slik at man kan bruke den som barebag (bor i 4. etg. uten heis, så høres praktisk ut). Noen som har erfaring med posen. Anbefales den? (koster jo en liten formue, så greit å sjekke litt hva andre mener).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte voksipose i 2003 (tror den går fra 0-3) og er strålende fornøyd. Synes faktisk ikke knytingen gjør noe...og den er veldig praktisk hvis du trenger å sitte på noe varmt og mykt hvis dere skal på tur ved senere anledninger. Bruker også den på akebrettet til guttungen når vi er ute :o)

Den nye typen du skriver om....har den en hard plate i bunn?? Da begrenser det seg kanskje hvor lenge du kan bruke den??

Jeg har brukt posen helt frem til i våres og da ble han 3 år... Hvis han skulle blitt enebarn..hadde jeg brukt denne i vinter også til han..

Det som også er fint med posen er at barnet trenger veldig lite klær når den ligger i den...du slipper å kle på vinterdresser og tykke klær. Det holder fint med bomull innerst på kroppen og ullbukse og genser utenpå...så lenge de ligger godt nedi..etterhvert som barnet vokser tar du bare på en utejakke så ikke overkroppen blir kald når den "stikker" opp av posen.

Dyrt ja..men utrolig bra produkt synes nå jeg :o) Anbefales !!!

Skrevet

Jeg har kjøpt den voksi aktiv 0-6, men babyen har ikke kommet enda, så har ikke fått testet den ut enda, men virker veldig enkel å håndtere hvertfall. Men kan ikke gi noen ordentlig råd til deg.

Til Lite nurk i magen, den plata hun snakker om er løs, slik at når du har den i vognen, bruker du ikke plata, men den fungerer som bag hvis man skulle trenge det. Veldig praktisk (hvertfall for de med Duo-vogn hvor baggen er mye tyngre).

Skrevet

takk til dere to. Posene er kanskje så nye at få har fått prøvd dem ut. Tror jeg bare rett og slett må finne meg en butikk som har dem inne slik at jeg får sett på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...