Gå til innhold

Første "desemberbaby" født......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her fant jeg tråden der det står om at hun har født:

OPPDATERING: 87_jenta har født…

Innlegg fra i går: http://www.barnimagen.com/forum/thread/6246199

Bittelille Nora Sofie ble født i går ettermiddag/kveld. Hun veide bare 715 gram og var kun 33 cm lang (!) men det er jo ikke så rart når hun bare fikk være 25 uker i mammans mage.

Tillstanden hennes er veldig kritisk, men som pappan sa: hun er en liten fighter!

Hun har veldig underutviklede lunger, så hun må få tilført et stoff kunstig slik at luftveiene holdes åpne hun ligger også i respirator og kuvøse og det blir nok langvarig.

Foreløpig er det forbausende få komplikasjoner, så vi får krysse fingrene for at dette går bra, og at den lille jenta først og fremst overlever, og at hun ikke får noen langtidsplager.

Legene klarte altså ikke å stoppe fødselen. Etter det jeg forsto så hadde hun 5-6 cm åpning da hun kom til sykehuset, så det var lite å gjøre. De har ikke noen forklaring på hvorfor nora ble født så tidlig, men 87_jenta har lovet å fortelle mer så snart hun orker…

Jeg snakket altså med henne nå i dag morges og hun var heldigvis i relativt god form, men hun er jo selvfølgelig sliten og engstelig for den lille jenta si…

Hun og kjæresten vil forresten hilse og si TUSEN TAKK for alle gode tanker og hilsener, og som jeg skrev tidligere så skal hun skrive til dere med en gang hun orker.

Fortsett å sende dem gode tanker, det trenger de!

*~^~*Lykke*~^~*prøver igjen..

Oi, dette var sterkt å lese!!!!

Jeg krysser alt jeg har og sender gode tanker til lille Nora Sofie (nydelig navn, forresten!!) om at alt går godt.

- og jeg beordrer resten av desembermammaene til å knipe igjen til siste slutt!!! - vi har ikke råd til å miste en eneste desemberbaby...

Tårefull hilsen fra

Annonse

Annonse

Huff, stakar lita. Håper hun klamrer seg til livet. Det er nok litt av en tøff start, men det skal nok gå bra. Skal krysse fingre og tær for dere alle tre at hun er kjempesterk. Litt ekkelt å tenke på, men det kunne vært meg, jeg var inne i uke 25 og klarte å stoppe riene. Masse lykkeønskninger til dere! Går nok kjempebra. Kjempenydelig navn forresten!

Klem fra Lise Veronica.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...