Gå til innhold

hvordan går d med dere som slanker dere for å lettere bli gravid? :)

Anbefalte innlegg

Jeg skal og ned i vekt og håper dette vil øke sjangsene! vntet veldig lenge før jeg ble gravis sist og så når jeg endelig ble gravid, endte det med at gutten vår døde samme dag han ble født :((( så nå er d å prøve på nytt! men akter ikke vente fem år denne gang, så nå må kg ene av!

har en gutt fra tidligere forhold og har jo blitt gravid og fullgått svangerskap med mannen min så vet jo det går ann, men somsagt så har vi ikke tid til å vente denne gang!

hadde vært kjekt å høre hvordan det går med dere andre som sliter med dette, så på en tidligere tråd at det var endel :)

ønsker vaffal alle lykke til!

Fortsetter under...

Hei.

Begynte på Xenical for et år siden. Har gått ned 12 kg cirka. Har ikke hjulpet foreløpig.. (men så har jeg pcos, da...)

Heldig du, Kirsty som kan klare det i løpet av en måned! Jeg (om jeg skal ned i anbefalt Bmi), må nok fortsette et år til...

Men håper jo, selvsagt å bli gravid FØR det!!!

så kjekt at d går nedover :) jeg har også gått ned 27 kg, men d er etter en fødsel og et stort barn så mye av det er jo pga det. men som jeg sa, nå skal d av :) jeg har også mye å ta av før jeg er nede i rett bmi urk, men d er greit og og ha no annet enn bare eggløsning og være oppttatt av :P hvor lenge har dere prøvd og bli gravide?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...