Gå til innhold

Menn og overholdelse av avtaler..hvorfor er det så vanskelig?

Anbefalte innlegg

Jo, hvordan er det med meg? Jeg går og kverner veldig på denne flyttingen. Har liksom siste sjans nå virker det som og føler meg rimelig desperat ifht el.... Håper el kommer denne mnd og at det blir klaff. Blir så vanskelig å legge denne baby planleggingen på hylla.

Men han har ikke flyttet enda. Så det er jo fremdeles håp, men det blir 2 spennende uker :-(

Fortsetter under...

huff..håper virkelig han ikke flytter..eller at spiren sitter hos deg denne mnd!

Ja super spennende blir det! GULP..:)

ble forestn veldig stille på anonyme her.....mon tro hvorfor usaklighetene stoppet....

jeje...

Hvis menn vil være utro så er de det på en eller annen måte uansett om det er fest eller ikke. Synes forholdet deres høres veldig fint og trygt ut jeg. For oss er det veldig viktig å kunne gjøre ting på egen hånd og det er deilig å kunne være så åpen om det. Jeg hadde nok blitt irritert om han ikke holdt tiden men det er jo bar en bagatell. Bli litt sint og gå og ha deilig make up sex;) Sånt blir det barn av vettu;)

SÅ godt at det kom noen normale fornuftige mennesker:) hehe...

:) ja vi har ett fint og trygt forhold..og akkurat nå er han på jobb....fyllesyk og greier..for å tjene penger slik at vi kan spare til den lille kommer...ikke alle som jobber fyllesyk på en søndag!

:)

Jeg ble irritert ja..men det glemt og borte nå...jeg er ikke perfekt jeg heller:)

klem

Annonse

hehe..blir litt vanskelig å sende mld når han sov vel?...

Vel denne saken er ute av verden..kom hjem en time for seint bare..kan ikke hoppe i taket av det....

Men mannfolk er mannfolk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...