Gå til innhold

Menn og overholdelse av avtaler..hvorfor er det så vanskelig?

Anbefalte innlegg

Skal jeg ikke gå i forsvar da?..hva skal jg si da? om jeg ikke skal forsvare mannen min? hva er det motsatt av å forsvare? Å si at han sikkert er utro?

Jeg tror jo ikke det....:) uansett hva jeg sier nå så blir jo d feil?

........takk for meg....skal hente sambo...man trnger ikke tro det værste om alle og enhver.....

Fortsetter under...

Hei Sussa!

Du kjenner ikke meg, for vi har ikke snakket sammen her på BIM før, men jeg blir litt lei meg når jeg leser denne tråden.

Du har selvsagt helt rett - det er bare du som kan vite om hva du bør mistenke og ikke mistenke din mann for. De faktaene du har fortalt om her, kan selvsagt bety at en mann er utro, mens de for en annen mann bare betyr at han er litt ubetenksom og "dum". Det er det bare du som vet.

Men - jeg synes det er rart at du blir så overrasket over å få tilbakemeldinger og svar som du ikke liker. Mange har sagt det før her inne: Dette er ikke en venninnegjeng der alle vil deg vel, og passer godt på ikke å si noe som sårer. Desverre, vil noen kanskje si, men like fullt virkeligheten. Her inne må vi nok tåle de tilbakemeldingene som kommer.

Derfor synes jeg ikke du skal slutte med BIM, men kanskje heller være forsiktig med å fortelle om ting i livet som du ikke ønsker å få litt "røffe" kommentarer tilbake på! Det er i hvert fall mitt råd.

Uansett - håper du en fin kveld med kjæresten din! (jeg ville nå uansett gitt han litt pepper for ikke å holde avtalen jeg da :))

klem

Jeg vurderer det sterkt ja..for jeg er lei av anonyme som oppfører seg slik..

Og jeg tror heller ikke at han er utro i tankene....jeg kjenner de han er på fest med..og dette er felles venner..samt venninner av meg....kan jo ikke si det med sikkerhet..men temmelig bombesikkert at jeg ville fått hørt det om noe hadde skjedd/holdt på å skje....

Og jeg har ikke behov for å lese sms hans heller....han leser da ikke mine heller..og jeg drar da ut på fest med kompiser innimellom jeg og....skal ha være like mistenksom da?......

Jeg tror jeg sier stopp her jeg nå......angrer som sagt på at jeg la ut noe som helst......

Skal jeg sitte her å finne meg i at anonyme kaller meg naiv og engstelig? ..... Greit å få tilbakemeldninger..men finnes grenser for hvor ekle folk skal være...

men som jeg sa..jg angrer..skal aldri mer legge ut noe som har med meg selv og privatliv å gjøre......dette er jo håpløst...

takk for at du sigenere med nick krokofant......

og ja han skal få litt pepper for dette....:)

Hei Sussa_85

Huff her fikk du virikelig gjennomgå av anonyme

Håper alt går bra for deg og mannen din.

Det er tross alt DU som kjenner han best og ingen andre.

Så ikke bry deg så mye om hva de skriver.

Jeg ville nok helst prøvd å latt være å svare de anonyme,

Ignorer de som bruker anonym knappen.

Hvis de har et nick som de vet folk kjenner, kan de jo bare la være å skrive en kommentar om de ikke tørr å stå til ansvar for kommentarene sine mener nå jeg.

Kos deg med mannen din du Sussa_85

Og lykke til med baby lagingen!

Annonse

Vel, jeg er enig i at noen ikke var spesielt hyggelige. Men som sagt: tror ikke det er mulig å komme unna det på et sånt sted. Så derfor prøver i hvert fall jeg å bare ta til meg de konstruktive kommentarene, og gi f i resten. De kjenner ikke deg, og du kjenner ikke dem :)

Poenget mitt er at det selvsagt er ekstra vanskelig når temaene blir veldig såre. Som utroskap. Derfor er jeg enig med deg at det er like greit å la være å fortelle om sånt! Men det ble jo liv her inne da :)

klem

Du skal selvsagt ikke lese sms'ene hans. Det hadde vært helt på bærtur. I mitt forhold har vi også "frie tøyler", og vi stoler fullt og helt på hverandre. Å lese hverandres eposter og sms'er hadde aldri fungert!

Men det betyr ikke at man ikke kan være litt oppmerksom. Det er bare sunt.

Med det mener jeg:

Scenarie 1: Dere ser på tv og han får en sms. Du merker at han blir litt rar. Han vil ikke svare på den der og da. Hvis du spør hvem det var, blir han litt perpleks.

Scenarie 2: Han passer EKSTRA godt på mobilen sin for tiden. Den ligger ikke å slenger i et rom uten ham tilstede.

Scenarie 3: Han tar med seg mobilen på do..(for å svare på sms)

Scenarie 4: Han sitter ekstra mye pålogget på msn..

Scenarie 5: Han blir stressa hvis du tar på mobilen hans..

osv osv..

:) Enig med deg....

Og jeg har heldigvis aldri opplevd dette med min forlovede....:) Han lar ALLTID mobilen ligge å slenge..han glemmer den ofte av hjemme når ha drar bort osv...

Han er aldri pålogget msn...(liker ikke msn og alt maset med det)

Og blir aldri stressa om jeg f.eks spør om å få se bilder på tel hans..

ingen grunn til bekymring som sagt..

og ja..vi er som regel sammen hele tiden..bortsett fra de gangene han drar på pilselag og fest slik som i går....

og må jeg tåle..kan ikke sitte å passe på han hele tiden!

klem

ja..og jeg skal ikke lage liv mer...den saken er grei....

:) men skal gi faen i slike tullete innlegg ja....blir bare så irritert...hehe...

men men....sånn er d....

Ok. Det var betryggende :)

Da er du nok i gode hender.

Kos deg riktig så mye med din kjære i dag, og ikke tenk noe på denne dumme debatten. Alt jeg har skrevet har iallefall vært utelukkende godt ment.

Klem

:) takktakk..og vi skal kose oss ja....

Har nettop hivd en grandis i ovnen for min fyllesyke klovn..og så skal jeg bake hjemmelaget i kveld:D super kveld med andre ord....

:) og skjønner at DU mente d godt...

Hum, godt det er fler enn meg som har det slik. Slekta til samboern er født uten klokke. De kommer ALLTID for sent.. Ofte flere timer for seint til noe. Så folk som ber de på no har begynt å be de EN time før alle de andre, så kanskje de dukker opp til rett tid.. GUD så irriterende.. Samme gjelder gubben min.. Og det er slitsomt.. Hehe..

Annonse

JAAA..akkurat..just my point....og de trengel vel ikke være utro for det???.....

Om jeg og min sambo skal noe spes en dag så sier jeg ofte en time før som tidspunkt..hehe..så vi skal rekke d:)

du er jo veeeldig godtagene :)

d hadde aldrig skjedd her hverken jeg ell min mann hadde godtatt d. men d må jo bli et persoli valg hva som funker i et forhold. men av nyssgjerrighet, syns du sånn er ok når du blir gravid og får barn og?? når dere er en familie og når du er gravid og kanskje ikke kan gå ut så mye selv?

klems, håper ikke d hørtes fordømmende ut:) jeg mener virkeli at enhver må finne ut sine tolleransegrenser :)

Leste du alt jg har skrevet?.....

Han har nok litt sånn "panikk for at han "snart" skal bli pappa"...Han ønsker å leve livet litt før vi får baby....og d skjønner jeg jo..og dette gjelder føere mannfolk enn min...det kan DU ikke nekte på..og nå snakker jeg om unge fedre....20-25......

Han kommer ikke til å drive på slik når jeg er gravid og slettes ikke når han blir pappa..vi har snakket mye om dette..og er fullstendig enig....

Og jeg har funnet mine tolleransegrenser..Jeg syns det er greit at han fester nå mens jeg vente på å bli gravid....men ja jeg syns det hadde vært litt greit at han sa i fra i mårrest.....men han sov..og sånn var d..og det trenger jeg ikke å finne meg i nei...men gidder ikke ålage noe stor sak ut av d.....

Syns ikke du hørtes fordømmende ut:)

hehe....for en latterlig tråd.

lurer på hva alle de sjalue damene gjør her inne.

er mange tanker om hva samboerne gjør

når de er ute på byn her.

og de må jo være ganske flaue over dem,

i og med at de signerer med anonym.

skjønner ikke at noen vil ha barn med en de

ikke stoler på...

heier på deg jeg sussa_85.:-)

bra at du fikk snakket med han til slutt da!!!

Takk dolly..den trengte jeg.....

hvorfor i all verden skal sambo være utro liksoM? .....

blir bare lei meg av sånnt..ba ikke om at folk skull lur på om han va utro eller ikke..bare lurt på om d va fler som hadde menn som hadd vanskelig for å skjønn tidspunkt...:)

Heldigivis er ikke alle anonyme like teite....og virker jo som de har en del erfaring med utroskap ja....stakkars...

klem:D

jeg ville desverre ikke tålerert dette..men....så har jeg opplevde dette før, da var desverre kjæresten min utro da han holdt på sånn..og var så søt atte. Ja jeg har helt sikkert blitt bitter og stoler ikke på han lenger aldri, men mannen jeg er sammen med nå stoler jeg fullstendig på.

Jeg sier ikke at han er utro, det bare minte meg veldig om meg og mitt...

Håper det ordner seg, ikke bra at du skal bli sint på ham..hvorfor drar dere ikke ut sammen? hvet du hvem han tilbringer tid sammen med ute på byen? hvorfor har han behov for å dra uten deg? Vet du om han snakker sant?

Stooor klem!!!

Nr 1. Han er ikke ute på byen..han dro på privatfest.

Nr 2. Jeg var ikke i form i går og hadde ikke lyst til å dra på fest

Nr.3 Han må få lov til å dra på fest og kompis lag uten meg...jeg er ikke her for å passe på han

Nr.4 Jeg vet ofte hvem han er med på fest....og for å være helt ærlig så spiller d ingen rolle for meg..for jeg stoler på han.

Nr.5 Hvorfor skulle han ikke snakke sant`? jeg har ingen grunn til å tro noe annet....

Nr 6. Jeg har og behov for å dra ut med venner uten han engang i mellom...

vi er da ikke 14 år???

Og jeg har heller ikke sagt at dette pågår hele tiden..hehe..syns folk blåser opp dette mer enn emg selv....sykt....

Men skjønner at du mener det godt.....

klem

det var godt du ikke sys d hørtes fordømmende ut ikke altid like lett og uttrykke seg rett om andres saker :P syns litt synd på dg iom du fikk sånn enorm respons, men forstår responsen og, for det er ikke vanlig og ha det sånn.

men det er hver med sitt!

lykke til videre vaffal :)

Ok, nå har jeg lest dette veldig nøye..og jeg tror jeg kan skimte på skrivemåten at det er en og samme anonym som skriver dette. Er det en anonym her inne med personlighetsforstyrrelser?

Beklager Sussa, men jeg ville bare dele min erfaring angående min utro eks og det minte meg bare om dette med å bryte avtaler, sent ute, drikker seg litt for full, ikke strøm på tlf osv..Men det kan faktisk skje absolutt alle, utro eller ei! Har hendt meg tre ganger og jeg har ikke vært utro av den grunn at jeg har sittet for lenge med venninner å drikket rødvin og ikke hatt strøm på tlf.

Klem

Oy oy oy!! Ja, hva skal man si. Vel først og fremst så har jeg ingen kommentar til de anonyme bortsett fra at det er ikke rart mannfolka får nok av slike hysteriske kvinnfolk uten troen på seg selv. Blir slitsomt i lengden for dem å ha en som er så mistenksom!

I mine forhold så er det viktig å kunne ha det gøy hver for seg, ikke bare være sammen hele tiden. Og jeg syntes det er helt i orden at typen overnatter på fest. Men hadde selvfølgelig håpet på en tlf når han våknet. Men hadde ikke orket å være så mistenksom som andre på denne tråden her er. Når det gjelder utro menn/kvinner, så er faktsik like mange utro på høylys dag som ute på by'n. Skal man holde mannfolka i bånd, skal de ikke få dra på reiser i jobb sammengeng? Nei, stakkars mannfolk! De må da ha sin frihet de òg?

Sussa, det er sant som mange sier her at man må ta de svarene man får, men du vet hva jeg mener om de ekle anonyme, så vi sier ikke mer om det :-)

Skjønner nå hvorfor du er sliten! Kos deg med mannen din du og lag en nyyydelig baby :-)

Klem

Ja og som sagt..jg angrer på at jeg la ut dette i hele tatt..for det var IKKE noe hint om utroskap....bare om håpløse menn...

Og jeg trenger ikke anonyme til å forstå at min mann "kunne" vært utro....latterlig..

Og som du sier..jeg kan ikke passe på han hele tiden..vi har behov for aleine tid...de som ikke har det må jo bli vanvittig lei til tider....jeg trenger å kunne være med venninner på fest uten at han er med hver eneste gang....

Gleder meg til i kveld:) Fikk hentet han og nå har vi planlagt å dra til ett felles vennepar i kveld...skal se film med dem og slappe av..samt lage baby;)

Åssen er d med deg da?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...