Gå til innhold

Menn og overholdelse av avtaler..hvorfor er det så vanskelig?

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her da .....kl 12.40....og ingen sambo hjemme..og aner ikke hvor han er.....dro ut på fest i går...fikk beskjed om at hAN kanksje ikke kom hjem...og at han ville kanskje ligge over der han er....greit nok fortsatt...men han skulle komme hjem før 12! han skulle jo jobbe i dag og..sukk...telefonen er avslått...og det samme gjelder de 5 andre kompisene hans som var på festen.....og ingen svarer på sms. Er ikke redd eller stressa....men blir litt småirritert over at han IKKE kan oveholde en avtale.....og nå aner jeg jo ikke hvor han er...om han har det bra osv..(mest sannsynlig ligger han å sover søtt på en sofa en eller annen plass)

jaja...... klarer ikke være sur heller....han var jo sååå FORBANNA SØT i går på telefonen..(Se innlegg litt lenger ned...mannfolk i fylla)

jaja..får vel bare vente og se.....

Fortsetter under...

hehe joda..men det finnes en grense for hvor langt min tålmodighet kan strekkes og! men siden vi fant ut av skulle bli prøvere har han vært litt sånn hysterisk i forhold til festing....for den dagen vi sitter der med nurket vårt er den tiden over..mener han:) hehe...

Så han får jo leve livet litt da..men greit å overholde avtaler som sagt...jeje...

Ja det må jeg si... Høyt under taket hos deg skjønner jeg! Hadde det vært her hadde han kommet hjem til låst dør og ferdig pakket koffert hehe! Ellers burde han hatt en sykt bra unnskyldning med legeerklæring hehe!

hehe..komprimiss heter d....han er litt lett å "kvele" og d vil jeg jo ikke....og jeg har lært en del ting mens jeg har vært sammen med han..og d er å la menn få viljen sin innimellom....ellers får jeg ALDRI min...etter jeg løsna litt på repene har vi hatt d så sinnsykt mye bedre sammen.....og jeg vet nå at jeg kan stole på han:)

Annonse

hvordan kan du si noe sånnt? fy faen du er bra frekk. JEg stoler på mannen min jeg. Er ikke ett sjalu kvinnfolk som du utgir deg for å være. hjelpe meg....med de holdningene du har så burde du vel ikke få barn?

Jeg tror så absolutt ikke mannen jeg planlegger barn med (som er i følge han selv i går like gira som meg) er utro mot meg....latterlig tanke...han må da få lov til å dra ut å feste og ligge over hos kompiser?...Ett voksent forhold baseres seg på tillitt.....

Jeg sier iallfall ikke at han er utro. Men stoler selv ikke helt på men når de drikker. De fleste ganger jeg har vært ute, har jeg blitt prøvd sjekket opp av gifte menn. Patetisk!

Og hjemme sitter konene å stoler 100% på dem. For de elsker jo hverandre.....

Han kommer nok snart skal du se.

e det normalt at voksne, ansvarsbeviste folk fæste og bare blir borte uten å gi lyd i fra sæ?fy fan du e dom..og sur..plutselig elsker han deg såååå mye..skikkelig bra å bare kunne gi utrykk for det i fylla..så modent..

trur jeg traff et ømt punkt siden du holde på å eksplodere

Er jo litt spes. at verken han eller noen av kameratene svarer da? Har alle gått tom for strøm eller? Å for å si det sånn.... Jeg har sovnet på nachpiel og fest osv selv mange ganger.... Men det er jo ikke vanlig at man får lov til å ligge i fred uten å bli vekket i det hele tatt fram til kl.13 dagen etter? Å når man vet at det er noen hjemme som venter på at man skal komme hjem, er det vel vanlig skikk og bruk at man ringer og sier fra hvor man er ?

Annonse

Når jeg leste det forrige innlegget ditt om at mannen din var søt og ringte deg om at han skulle bli pappa, så må jeg innrømme at jeg innerst inne ble bittelitt mistenksom. Det er litt sånn "mannen som kommer hjem med roser etter at de har gjort noe galt". Instinktivt så tenkte jeg at denne mannen har litt dårlig samvittighet for noe han snart kommer til å gjøre.

Du får unnskylde meg for å snakke rett ut. Men jeg er ikke typen til å gå rundt grøten:)

Jeg er ikke en sjalu person (jente). Men jeg har til tider vært veldig flørtete selv, og med min forrige samboer var jeg ofte utro i tankene mine. Jeg har blitt eldre siden den gang, og har sluttet med det, men jeg kjenner igjen _tankemåten_ når jeg leser om mannen du skriver om. At du ikke får tak i ham, og at han stikker på fest uten å komme hjem eller gi lyd fra seg: det må du reagere på! Her er min gule varsellampe begynt å lyse knallrødt!

Det er ikke meningen å gjøre deg til en mistenksom hurpe:) Men du må regne med at mannen din kommer til å ha noen forklaringer som ikke er helt gode: "Jeg sovnet på sofaen". "Batteriet ble flatt, og ingen hadde lader". "Mobilen ble stjålet mens jeg sov på sofaen".

Dette er ikke gode unnskyldninger. Hans unnskyldning bør være noe ala: "jeg og kompisene havnet i fyllearresten, og mobiltelefonene ble inndratt" ;)

Ikke meningen å være slem med deg. Du er ung. Men jeg håper at varsellampene dine fungerer i dag :) Håper du poster et innlegg og forteller hvordan det gikk. Og håper jeg ikke tråkker deg på tærne.

vet virkelig ikke hva jeg skal si jeg nå.....enn at folk kan sitte å antyde slik om andres menn?

er bare sjokkert jeg nå..og du traff ikke noe ømt punkt nei..hva vet du om hvordan mannen min er? Hvor han er? Og hva som kunne skjedd med mobilen hans?

Mobilen hans gikk tom for batteri..har nettop snakket med både han og kompis nå....de har sovet søtt..slik som jeg trodde..og jeg beskylder han ikke for noen verdens ting.

Og du er patetisk...anonym...hva med å signere med nick?.....latterlig...

jaja...får gjøre som maja mor sier..og overse frekke anonyme....skal nå hente min kjære sambo jeg nå...skal skal vi ha deilig sex og lage verdens nydeligste nurk:) For jeg tror jeg har el rundt disse tider.....

Hadde du vært en mann så hadde du ikke sagt slike ting...bare sjalue kvinnfolk presterer å legge ut noe slik...hehe...

Du kan tro at mannen min er utro du da..og ta den varselampa på alvor..for det gjør nemmelig ikke jeg....

:) og jeg sitter ikke her som en naiv liten 21 åring og tror at alt er helt supert.....skjønner hvordan du tenker....

men han er ikke utro..og jeg syns faktisk det rett og slett er frekt av deg og andre (spesielt anonyme som ikke tør å stå for hva de sier) og antyde noe sånnt uten å vite noe om meg....

Jeg er ett voksent menneske og klarer å ta vare på meg selv..

men takker for omtanken.....

Du skrev: Mobilen hans gikk tom for batteri..har nettop snakket med både han og kompis nå....de har sovet søtt..

Det var jeg som posta det siste innlegget (13:48), men ikke de foregående som "Anonym". Årsaken til at _jeg_ velger å være anonym er at jeg forteller litt om mine egne private tanker om utroskap. Og siden jeg er i prøvefasen, og har et nick som kan identifisere meg, så tør jeg ikke være u-anonym:)

Legg merke til at kl. slettet jeg skrev innlegg på var kl 13:48. Du svarte på et annet innlegg, ref sitat over, kl 13:50. Mobilen tom for batteri, og dem sov søtt. Den forklaringen hadde ikke jeg kjøpt.

Men du skal ha mye ære for å være en så varm person som jeg tror du må være :) Det er veldig snilt av deg å godta dette, og det tror jeg mannen din vil sette stor pris på. Han er en heldig mann.

hehe..ja det blir jo en søt alkounge..mmm det hørtes jo ut som deilig sex,øl/sprit lukt og fyllalukt..men iallefall kos dæ:)

hver sin smak..vet nu hvertfall at æ ikke ville hatt en sånn mann!!

og at æ e anonym..hm det e jo du å..vet jo ikke akkurat kem du e forde om du hete Sussa_85 her!!

Du skrev: men han er ikke utro..og jeg syns faktisk det rett og slett er frekt av deg og andre (spesielt anonyme som ikke tør å stå for hva de sier) og antyde noe sånnt uten å vite noe om meg....

Kjære deg. Jeg trenger ikke vite noe om _deg_ for å antyde noe om mannen din. Jeg kjenner lusa på gangen.

Da spør jeg...

hvorfor i all verden skulle ikke batteriet ha gått tomt?? Det har mitt gjort på fest flere ganger...for jeg elsker å prate i tel når jeg drikker og jeg glemmer ofte å lade opp tel...dette gjør desverre han og..og det kommer han til å få høre nå...tro du meg...

Og hvorfor i all verden skal de ikke ha sovet?

Det er forferdelig å sitte her å må forsvare sin egen mann for en gjeng anonyme på nett..og jeg virkelig ANGRER for at jeg la ut innlegget i hele tatt....dette er for mye mye værre enn at han er treg med å komme seg hjem...

og ja jeg så at ditt innlegg var fint og saklig i forhold til en annen viss anonym lenger oppi her....

og takker for om tanken som sagt.....

Og kanskje er jeg for snill? Greit nok det...men jeg vil ikke anklage mannen min for utroskap når det ikke foreligger noen som helst grunn til det??.......Er jo kanten av hysteri..

og fordi om andre har erfaring med utroskap så gjelder dette ikke alle som har mannfolk som sovner /blir bort på fest...noen kan jo faktisk ha sovnet av...

like før jeg takker for meg på bim nå....for dette er virkelig dumt!

enig med deg anonym om lusa på gangen..trur nok sussa er litt engstelig,men ikke tørr å innrømme det for seg selv..er redd det faktisk kan være noe i det..åsså går hun jo i forsvar uansett..typisk trekk..

men håper jo at det orndner seg for deg sussa

Hei igjen. Håper ikke du trekker deg fra bim pga meg og andre anonyme her. De fleste av oss vil deg bare godt.

For å understreke det første innlegget mitt (kl 13:48) så sier jeg ingenting om at jeg tror han er utro. Det som slår meg er at det er mer i retning av "utro i tankene. ikke i handling". Og jeg vil oppfordre deg til å være ekstra oppmerksom i tiden som kommer om han får sms'er og msn'er som han ikke kan svare for.

hei..:)har fulgt debatten.. og syns kanskje du bør tenke deg om før du legger ut slike ting..vil du ha ærlige meninger og svar?eller skal vi bare jatte med deg for at du ikke skal bli lei deg..eller sur? ulike erfaringer gir ulike svar..sånn er det bare..sorry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...