Gå til innhold

Hvor poppis er egentlig Isak?


janus-guttemamma

Anbefalte innlegg

Vi, eller rettere sagt jeg, har falt for navnet Isak.

 

Jeg ser av ssb.no at det er et navn på full fart frem og opp på listene, men hvor popuært føler dere at det egentlig er? Jeg har ikke hørt om noen nye Isak'er i området her, men jeg har jo langt ifra oversikten.

 

VI trenger ikke noe sånn veldig spesielt navn. Jeg selv har et navn som lå på topp 10 lista i årene rundt da jeg ble født, og er vokst opp som "store A" i barnehage, skole og gymnas, noe som var kjempekjipt. Ikke var jeg spesielt stor heller det var bare hun andre som var så bitteliten..... :( Så vi har litt lyst til å prøve å unngå at det blir så veldig mange iallefall.

 

Er det mange som tenker på Isak? Kjenner dere til mange nye Isak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sååå veldig poppis er det vel ikke? har ingen jeg kjenner som har fått en liten isak, vurderte navnet selv, men så ble det birk i stedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg kjenner en Isak på to år, men ingen flere. I barnehagen til jenta vår er det ikke en eneste Isak på tre avdelinger (derimot tre Elias'er).

 

Vi var også livredd for å gå i poppis-fella forrige gang, og valgte derfor bort Selma fordi vi trodde det skulle bli så fryktelig populært. Navnet vi bestemte oss for til slutt er mindre poppis (slik vi definerer det), men det var ca like mange som fikk det navnet som Selma samme året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet bare om en som heter Isak, han er stor gutt da... 15 år eller noe sånn:)

 

Så vet ikke om noen som er født i det siste som heter det, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott da jenter! Da virker det jo som om det ikke er sånn alt for ille mange som har fått navnet. Som sagt trenger vi ikke være eksklusive, men vil heller ikke være på topp ti.

 

Takk for hjelpen. Jeg får holde øyne og ører åpne de neste månedene og se hva vi bestemmer oss for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...