Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Vi har en Brio kombi med sportunderstell som vi er kjempefornøyde med, men nå nærmer snuppa seg 6 mnd. (har tatt ut bagen) og vi tenker på å kjøpe en mindre vogn som er lettere og tar mindre plass i bilen. Den må være lett å trille, ta liten plass, hun må kunne ligge "flatt" i sovestilling (siden hun er så liten enda) og kunne brukes på både sommer-og vinterføre. Noen som har en vogn å anbefale meg?
Gjest mammaen til Odin pluss 1imagen Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Syns Hartan har mange stilige og lette vogner=) Har selv en hartan skater XL vogn, som jeg er innmari fornøyd med, veldig lett å legge sammen og håndtere. Har ikke følt behov for å kjøpe en "liten" trillevogn ennå selv om gutten min er 19mnd. Er oxo forresten veldig lett å kjøre på vinterføre pga at det er 3hjuling.Pluss at det ikke er lufthjul, så èn slipper problemet med punktering. Så jeg er godt fornøyd med Hartan=) Sjekk ut www.rudo.no
vilværeanonym Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 jeg synes de hartan vognene er ganske breie, slik at de ikke blir så små når man legger de sammen. Samme gjelder quinny. Har den 3xl comfort selv, og den er ganske brei, så den bli ikke liten når man slår den sammen. Jeg ville heller anbefalt teutonia timmy. Den synes jeg er kjempe tøff pluss den blir liten når man slår den sammen. Tror man kan snu den slik man kan ha sittedelen begge veier. Og den kan legges ganske flatt, vertfall sovestilling om ikke 180 grader.
jannefødeklar Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Timmy er en knallgod trille,den anbefaler jeg absolutt! Sjekk ww.teutonia.no ,under "sulky". Man kan ikke snu sittedelen,men man kan legge ryggen helt ned.
Gjest Skrevet 11. september 2006 #5 Skrevet 11. september 2006 Emmaljunga Scooter,veldig god vogn som blir liten sammenlagt. Ikke så dyr heller.
løve81 Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Timmy kan legges flatt, det kan ikke scooteren, den har bare hvilestilling.
To gutter og en jente Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Jeg har kjøpt Easy Walker Sky og er kjempefornøyd med denne. Det er en trehjuling med full liggestilling.Den veier kun 9 kg og er veldig lett og god å trille. En helt nye verden fra f.eks Simovogna jeg brukte før! Har brukt en brio tralle til guttungen de siste månedene, men kommer kun til å bruke den nye EW nå i fremtiden. Denne er jo enda lettere! Kommer nok til å selge de andre vognene mine og kun bruke EW til neste. Har ikke bruk for noen annen vogn enn denne! Blir forresten relativt liten sammenlagt. (Kan også kjøpe med en bag som vognen kan ligge i på reiser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå