Gå til innhold

Noen IKM uke 40 jenter??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jepp! IKM 4.okt tror jeg. Eggløsning skal være den 20 etter beregningene, men kanskje før. Har noen korte sykluser innimellom. Er syk nå så det blir lite prøving tror jeg:( Så det blir nok ikke noe baby på med denne mnd. men er bare i 1pp da:) Skal bare prøve i okt og kanskje nov. Klaffer det ikke da, så venter vi ett år.

hipp hipp hurra, ja da har jeg testa positivt på el testen jeg også. Dette er en god dag. hadde en mistanke om det siden jeg har hatt noe el slim de siste dagene. hadde bursdag i går, så dette synest jeg var en fin burdagspresang :o). nå er det bare å forsette og kose oss i dag også og så begynne på den lange ventinga frem til ikm.

Hvordan går det med dere andre da jenter.

Det går saakte ; ) EL på helga, men da er jeg på jentetur. Får satse på at det blir noe på meg på fredagsmorgen og søndagskveld. Hvis syklusen er lik denne pp'en kommer EL på søndag. Og da har vi jo god sjangs : ) Jeg også testa sist og fant EL, tester nok på søndag også tenker jeg. IKM 2.okt du da? Jeg har ikke før søndagen, 8 okt. Har heldigvis mye å henge fingrene i fremover, så kanskje det går fort?!

jepp har ikm rundt 2 eller 3 oktober, så dette blir spennende.

vet du hva jeg har gjort, jo ringt mannen min på jobb og fortalt det:o) og han nesten ropte det ut av glede he he he. trudde ikke jeg skulle synke så lavt, men vell det gjorde jeg. he he he he.

Annonse

hehe.. blir jo litt tullete av dette!! ikm 2. eller3. okt her også. Spennende..

Og så må jeg bare få sagt det- nå går jeg på trening!! Såååå flink!! Er litt sløv for tiden nemlig, og føler meg kjeeempeflink når jeg endelig går :) skrytskryt..

synet du er kjempe flink jeg. Jeg har nettopp fått meg en slik skritt teller, kanskje det kan være med på motivere meg litt,håper det:o)

Har gått en liten tur i dag da, er oppe i 8016 skritt til nå. synest jeg har vært bittelitt flink jeg og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...