Gå til innhold

Noen IKM uke 40 jenter??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisan..ja på ann igjen.. har vel også ikm i uke 40,nermere bestemt 2 oktober..EL rundt 18/19 sep..e jo ikke så lenge igjen til da..men føles som en evighet..åså må man jo vente et par uke til etter det igjen fro å få vite om det er full klaff eller ikke...

dette er min 5.pp så håper den sitter denne mnd...har en jente fra før ,på 5 år...og fikk vite at jeg var gravid 6.okt den gang

klem

Jeg har også IKM i uke 40 har jeg funnet ut. Antar det er 2.okt.

Jeg har hatt 28 dager syklus et halvt år nå, men siste mens ble litt forskyvet. Så da antar jeg at mensen IKKE skal komme den 2.okt! ;o)))

Håper på at EL kommer neste søndag og er spent på hvordan Pergo funker for meg i denne perioden.

Annonse

Jeg skal vell egentlig ha IKM den 6 okt hvis syklusen min er stabil. Er kun i min 2 pp. så det er litt vanskelig å vite. Men jeg håper så utrolig at spiren sitter denne gangen for ellers må vi vente en stund. Er nemmlig syk å har lovet legen min å prøve ut en del medisiner hvis det ikke kalffer denne gangen. Sukk, det er jo litt press å ha på seg, men ska prøva alt jeg kan å ikke tenke på det.

Unasett lykke til alle=) Hadde vært kano om vi alle sammen kunne fått en spire hver!!

hei jeg hører vell til her jeg også. jeg har etter all beregning el rundt 19.09 og ikm rundt 03.10. jeg bruker å ha en veldig regelmessig mens på 28 dag, men forige periode varte bare i 21 dager, om dette holder seg oppe denne perioden også så vil det si at jeg har el rundt den 12.09(ojj i morgen) og ikm rundt 26.09 og da blir det i uke 39. men regner med at den kommer etter ca28 dager denne gangen. Har likevll begynt å teste for el i tilfelle jeg skulle ha tidlig el som i forige periode, da jeg mest sansynlig gikk glipp av el siden den kom så tidlig(om jeg hadde el da). Så nå får vi bare se hva det blir til. Hadde litt vont på venstre side i går, men testet neg på el, så det var sikkert bare noe annet.

Annonse

Ja, det synes jeg og, det er så koselig å ha noen å glede seg, være spent og vente sammen med:) Jeg har også bestilt el-tester på nettet, blir spennende å se, første gang jeg prøver det.

Lykke til, jenter!

Jepp, det ble uke 40 på meg også, siden tanta kom i går.. Uke 40!! ...sukk... Jaja, det er bare å prøve igjen, men det føles så lenge til. Jeg har nok el rundt 24-25. sept, og IKM søndag 8. okt.

Nå må det vel snart bli spirer på oss, vel? :o)

dytter denne opp litt jeg, for nå låg den helt nede på side 7. vi må jo ha den i nærheten etter hvert som el nærmer seg for oss jenter. det er jo ennå noen dager i gjenn til det, men så synd å måtte lete seg laaaangt bakover når den tid kommer. dessuten kan jo der være flere som har lyst og hive seg på.:0)

Så moro at vi er så mange da!! Jeg har IKM 8 okt. så må vente hele uka... og denne gangen kom tanta to dager for sent så da må jeg sikkert vente enda lenger neste gang...

Vel lykke til alle sammen, nærmer seg jo EL!!!

Er det forrseten noen som ikke tar EL test?? Jeg har gjort det et par ganger, men fant aldri el (selvom jeg ble gravid). Så har slutta med det, synes egentlig det bare er stress...

IKM 6. oktober her... sukk... men hadde ikke ventet det hadde skjedd noe denne pp, følte meg iallfall ikke gravid i det hele tatt. Litt skuffa for at TR kom før tiden, jeg som hadde gledet meg til å prøve testen som ligger å brenner i skuffa. Jaja, vi prøver igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...