guttemammaen:) Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 I går fikk jeg regelmessige rier på 5 min mellomrom fra klokken 15.30 og helt til sånn 01.00 før de dabbet litt av. Startet på nå i morges:) Var hos jordmor i går kveld og sjekket "ståa", var modent og flatet ut, på tur til 1 cm åpning! Men jeg hadde altfor svake rier... får kanskje ikke gjort så mye med det? Vil ha de sterkere og komme skikkelig i gang:)
Boulengerina Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Kanel er et gammel kjerringråd for å forsterke riene. Ta 4 ss kanel og bland det ut i feks melk eller vaniljesaus og tving det i deg:)
monika fikk ei jente Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 kan prøve med varme kluter på brystene. skal vist være riefremkallende.
Stirra ner 32+5 Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Jeg vil anbefale deg å GÅ, hvis du klarer det. Det dummeste er ihvertfall å sette eller legge seg ned. Har hørt det om kanel, jeg også. Bringebærte, kanskje? Lykke til!
lykkeligmed3 Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Gå masse, d er det beste rådet. Litt forsiktig sex kan også være veeeeeldig framkallende (har erfart det selv) hvis du føler for det/ klarer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå