Gå til innhold

Desember: fru gyldenkron!!!!!

Anbefalte innlegg

hei og hopp!! Bare lurte på om du har kastet perleoppskriftene dine?? Du har ikke det, sant?? Har tenkt å perle litt til jul, tror jeg.. men har ingen oppskrifter :(

Og så lurer jeg på hvilken str HM bruker i klær nå? Kanskje vi har noe liggende som han kan bruke?

Ps! Gruer meg som en gal for å kjøre så langt helt aleine.. *skjelve*

Håper dere koser dere med besøk!! :) Må hilse hvis du kikker innom før de reiser!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6264144-desember-fru-gyldenkron/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, hei. Nå er besøket nettopp reist. Kost oss masse. HM skrek hver gang Emma snakket litt høyt, så det ble jo litt skriking, hehe. Gikk bedre i dag.

Du, det går helt fint å kjøre inn her. Ta deg god tid, masse pauser under veis. Fin vei er det også. (skal ikke snakke så høyt, hadde ikke reist alene til Haugesund nå, men det er fordi HM skriker så fælt i bilen.)

HM bruker 74-80 i klær, så tar gjerne imot hvis du har noe. Trenger sårt strømpebukser til vinteren.

Trodde gemalen skulle kjøre jeg, så trodde dere kom med han, hehe. Sånn kan det går, når en lager seg egne historier. Men du, blir dere til over helga?? At han kommer en tur og?? Hadde vært kjekt. Vet om en som hadde blitt VELDIG glad hvis han kom, hehe ;-) (Det blir vi jo alle da, men en liten jente spesielt)

Hilse hele veien

ser du har vært innom april og kikka, litt, og må bare si HYSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HYSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HYSJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du skulle ikke få mistanker enda... :s

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...