Gå til innhold

Kraftige stikninger i magen selvom tr er kommet, noe galt med meg????

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å ha de samme type vondtene i magen etter at mensen er kommet???

I to uker før mensen hadde jeg slags "brenning" nederst i magen som flyttet litt fra side til side. I tillegg hadde jeg kraftige stikninger, som hogget til. Har dette forstatt (både stikninger og brenning), men stikningene blir kraftigere og kraftigere. Jeg må bøye meg sammen når det kommer. Fikk mensen for fire dager siden. Og kan ikke huske å ha hatt det slik før.

Graviditets/pms symptomene forsvant da mensen kom, bortsett fra at puppene fortsatt er store og tunge. Også har mensen hatt en annen konsistens på en måte... Men har vært like kraftig som vanlig.

Tenker jo både det ene og det andre, men blir jo litt bekymret, lurer på hva det kan være. Tenker jo at det ikke er normalt å få sånne slags kramper/stikninger uten videre. Noen som kjenner seg igjen eller kan hjelpe meg?

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg igjen. Var så sikker på at jeg var gravid sist pp, mensen kom og var litt anderledes enn vanlig. Murringer fortsatt (er på dag 11 nå), halsbrann fortsatt innimellom, småkvalme fortsatt osv, men er ikke gravid for jeg har testet etter el og de er helt negative, det ville de ikke vært om jeg var gravid, så kroppen er bare rar her i hvertfall...

Da er den sikkert det hos meg og... Blir liksom litt bekymra for at det skal være noe galt og, samtidig som man håper at man kanskje er... Men for alt jeg vet så er det kanskje hodet mitt som spiller meg et puss...

Men uansett, takk for svaret, godt å høre at andre også har det sånn, blir litt mindre bekymret da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...