~mommi~ Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 jeg er 14+2 og har ikke kjent liv , er det bare meg eller?
Mamma Mia ♂♂♀ Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Hei Nei, jeg er 16+5 og er usikker på om jeg har kjent liv. Tror jeg har kjent noen spark, men med en gang jeg blir obs på det er det over. Kjente spark i uke 17 sist jeg var gravid. Har en babywatcher, så vet det er noen der inne :-) Det kommer nok tydeligere snart.
1,2 også 3 Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 Jeg er 16+5, og den siste uka har jeg kjent liv hver dag. Men før det ingenting. Det er nok for at min forranliggende morkake har flyttet seg nedover..........Så det er ikke bare positivt at jeg plutselig kjente liv ...
monica18 Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Jeg kjente liv i uke 16 denne gangen. Sist kjente jeg liv i uke 15. Bare på en uke gikk sparkene fra småbobler, til skikkelige spark som jeg kjenner hele tiden. Ungen sparker igjennom hele dagen, og noen ganger gjør det faktisk vondt. Er 18+6 i dag.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 Hei.. Jeg går inn i min 17 uke nå. Jeg har innemellom den siste uken hatt en "trykk"-følelse som kan minne om aktivitet,det kommer og går... Jeg merker det spesiellt godt etter jeg har lagt meg om kvelden,og hvis jeg setter meg rolig etter å ha vært veldig aktiv. Nr.2 er ventet i februar c",)
Gjest Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Du er ikke alene! Jeg førte litt logg sist over forrige svangerskap og på denne tiden (er nå 15+2) kjente jeg en god del liv, mens nå kjenner jeg ingenting..... Lurer på av og til om det kan være noen som bobler, men er langt fra sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå