Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 jeg lurer på om alle har lystette gardiner på barnerommet, og sover barna bedre når det er helt mørkt? og så lurer jeg på om det er noen som har leker i sengen, sånn at baby*en kan leke litt om morgenen, hvis h*n våkner tidlig... og da kan man ikke ha lystette gardiner vel??? hmmmm mange r'are spørsmål det her, men håper noen kan dele litt erfaringer, for her våkner h*n så tidlig!!!
Blind Gudinne Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 Vi har både lystett rullgardin og leker i senga. Syns poden sover ganske bra... er ikke så lenge siden vi bytta fra persienner til rullegardin, men han sover ikke noe bedre eller lenger av den grunn. Av leker så har han en liten løve unge og en liten bamse som virkelig får gjennomgå hver morgen. Er nok litt av noen historier han deler med dem, for han skravler værre om morran =D
skimre Skrevet 10. september 2006 #3 Skrevet 10. september 2006 vi har en ku bamse i senga, men virderer å suplere med en lamaze sommerfugel, for her er lillesnupp tidlig i gang! har lystette gardiner, men har et nattlys (en skikkelig søt babar lampe i rosa, som ikke blir varm, men tennes automatisk når det blir mørkt i rommet) i en stikkkontakt ved gulvet, så litt lys er det jo:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #4 Skrevet 11. september 2006 *dytter litt...* trenger RÅD!!
lifa og Eline Skrevet 11. september 2006 #6 Skrevet 11. september 2006 Vi har kjøpt lystette rullgardiner men de står foreløbig i gangen. Eline har ligget på ege5t rom siden fødselen i februar og vi merket ingen forskjell på om hun sov bedre når det var mørkt kontra lyst. Men vi skal ha opp rullgardinene allikevel. Vi har en uro over senga hun ligger og studerer og i senga har hun en lekeløve som hun lekr med når hun våkner på morningen. På natten bare gråter hun når hun våkner. Vil ikke bli fler leker i senga hos eline.
Tigergutt Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Til å begynne med hadde vi ikke lystette gardiner, og det var et mareritt. Etter at vi monterte lystett rullgardin, ble det en helt annen kvalitet på søvnen til snuppa. Hos oss sover hun mye bedre når det er mørkt og kaldt på soverommet. Jeg har kosebamse i sengen hennes. Hun våkner ved 06-tiden, og da kommer hun over i min seng. Får litt pupp, og sover kanskje 1 time til. Ved 07.30 tiden våkner hun, og da leker hun med bamsen, gulpekluten, hendene og tærne sine. Hos oss er det ihvertfall lyst nok i rommet til at hun kan leke - tiltross for lystette gardiner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå