På'n igjen:)!! Skrevet 10. september 2006 #1 Skrevet 10. september 2006 Hei! Leste innlegget ditt fra i går og fredag, og er bare så spent på hvordan det går!!! Håper virkelig tanta har reist på laaaaaaang ferie. Ville bare si at jeg testet ikke positivt før 7 dager etter IKM da jeg var gravid. (ble SA) Så jeg ble veldig optimist da jeg leste innlegget ditt!!! Håper jeg har rett :-) Ønsker deg hvertfall masse masse masse lykke til!!!! Klemmer fra
Alba44 Skrevet 10. september 2006 #2 Skrevet 10. september 2006 ani277 Tusen takk ) Har hørt om liknenede tilfeller som med deg og sen produksjon av hcg, så har jo hatt et lite håp. Men: testet negativt igjen med morgenurin i dag ( den negative på fredag var på ettermiddagen), og merket murringer da jeg våknet, så regner med at tr er på vei...
På'n igjen:)!! Skrevet 10. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2006 ÆSJ!!! Du får knipe igjen ;-) Det prøver jeg på hver mnd, men funker dessverre dårlig... Er jo dessverre ofte slik at tanta er så uhøflig og kommer flere dager for sent. Og det er så ufattelig irriterende. Men så lenge hun ikke har kommet er det jo alltid et håp. Men det som er så dritt er at jo lenger tanta venter jo større håp og skuffelse får man!!!! Så jeg skal ikke være med på å få opp dine forhåpninger altfor høyt, for da vet jeg at fallhøyden er så stor. Men jeg håper virkelig for deg!!! Krysser fingre og tær!!!
Alba44 Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 Takker så mye! Du er god du ) Nå skal jeg hoppe i dusjen og møte ei venninne. Kose oss i sola ) Ha en fiiin søndag!
På'n igjen:)!! Skrevet 10. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2006 Det hørtes deilig ut!!! Kos deg masse! Er det beste man kan gjøre, komme seg ut og tenke på andre ting!!! God søndag til deg og!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå