#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. september 2006 #1 Del Skrevet 10. september 2006 Lurere på hvor mange uker jeg er på veg.Siste mens var 21juli.Hadde en syklus på 32 dager.Men legene regner ut fra en 28syklus.Men får det ikke helt til og stemme.Var på ultralyd på fredagen og fosteret var kun 4mm.Er jeg 7 uker på veg eller hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Maja Mor~ Skrevet 10. september 2006 #2 Del Skrevet 10. september 2006 Hei du! Kikket litt på dette.... iflg babyverden så er du i dag 6+5 med en syklus på 32 dager. Se denne linken ang fosteret i uke 6... http://www.babyverden.no/templates/PeriodPage____582.aspx Men hva sa gyn om str og hvor langt h*n mente du var på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror07=Lillebror-juli11 Skrevet 10. september 2006 #3 Del Skrevet 10. september 2006 Heisann Aurora og gratulerer med spiren!! =) ta en titt på denne siden: http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=327&id=663 Her følger jeg med... vet ikke hvor sikkert det er, men synes det er gøy å sjekke av og til... det stemte med min første UL. Da va fosteret 10mm og jeg var 7+0 =) Klems fra nyforlovet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaiLarvik Skrevet 10. september 2006 #4 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg var til UL på tirsdag. Fosteret ble målt til 4,4 mm og det ville si at jeg var 6+1, sa legen. Og jeg som trodde jeg var 7 + 4......:-( Du er nok i uke 7 du også..... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 10. september 2006 tusen takk damer.Jeg gikk inn på babyverden og skrev termin jeg fikk på sykehuset da jeg var på ultralyd.Fikk at jeg er 7+1 i dag.Termin 30april.Fikk 29april av legen men stoler mer på han på sykehuset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå