Gå til innhold

Ny test i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

negativ den også.......

Så nå kan tr komme, så vi kan komme i gang med ny pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så rart da! Lutealfasen skal jo være stabil... Nei, om du ikke er gravid skal jeg være med å krysse fingrene for at tanen kommer løpende slik at du får begynt på en ny pp, men det er da rart dette her... Temper du? Kan jo være at kroppen ikke hadde el når du trodde, at den prøvde, men ikke fikk det til og dermed kom den senere.

Skrevet

Huff, så leit. Håper at du har tatt feil av el da, at den kom litt seinere enn du trodde og at du dermed testa for tidlig! Krysser fingrene for deg i denne (eller evt. neste pp) :o)

Skrevet

Jeg har ikke tempet eller testet el, men har snakket med min kjære i dag, så må nok til pers med dette. Etter mange pp`r, så er vel det det beste.

Skrevet

Hvor mange pp er du i nå? Har ikke fått med meg tidligere innlegg, så hvor lang er luteal fasen din? Og hvilken dpo er du på nå?

Skrevet

7.pp`n. Vet ikke riktig hvor lang lutealfasen min er for har aldri tatt el-tester, men har fått mensen jevnt de siste månedene ( 6.juni, 6.juli, 7.aug.) Hadde regnet meg frem til ikm ca. 6. sept., så er 4 dager over nå.

Skrevet

Uff, så kjedelig Alba32!

Får bare ønske deg lykke til i denne pp da!

Trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...