Gå til innhold

*** Skravletråd for ikm uke 38 jentene *** ny 10/9

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På mandag må vi vel lage oss en ny skravletråd her da med full oppdatering hvem som tester hvilke dager, hvem som er gravid og hvem som blir her i neste periode... Men siden det var fullmåne og sånt forrige uke er det vel maaaange her som går over til 1.tri neste uke??

Krysser fingrene for oss alle!

Nå er jeg max forvirret!!!!!!!!! Trodde at man hadde høt temp når man hadde el? Men i sta leste jeg at man har el den dagen i syklusen hvor tempen er på det laveste??? for så å øke igjen dagen etter?

Hjelp!

Hvordan går det med dere idag jenter? Er så trøtt... Utrolig kjipt å jobbe nattevakter når man ikke får sove på dagen. Sover 4-5 timer og det er alt for lite med tanke på at jeg ikke får sovet igjen før kl 8 i morgen tidlig...

Nå er det vel bare å leve i spenning til neste uke for å se om TR kommer på besøk eller ikke. Håper dagene går fort. Skal bort i helga og da er det jo plutselig bare 3 dager igjen til IKM.

Det går fint! Se forøvrig Symptomjakten :)

Det ble plutselig varmt i oslo i dag, så da kan jeg vel ikke si at jeg føler at tempen har steget heller :) Nå er det bare 5 dager igjen til IKM, og jeg skal IKKE teste før etter tirsdag morgen!

Annonse

Hei!

Jeg tror jeg har IKm på mandag, men vet ikke helt om syklusen er 28 eller 30 dager, men tror det er 30, var iallefall det sist mnd. Vi har liksom ikke blitt prøvere enda, men jeg merker at jeg tenker ekstra mye på om mensen kommer til tiden likevel...

Jaja, det værste er at man blir hekta av å lese debattene da, for da får man jo kjennskap til alle symptomer og tegn. Og jeg har en hel haug;)

Likevel føler jeg at jeg ikke kan være gravid. Har liksom et ønske om å bli det samtidig med en redsel for å bli.. Vittig dette her.. Noen andre som kjenner det slik tro?

Tørste, småkvalm og ekstra kvalm ved sult, tett nese, trøtt litt ømme pupper( men ikke veldig), litt øm i tannkjøtt, kort lunte og ja....

Blir spennende neste uke da!

Heisann...:)

Noen som har begynt å kjenne symptomer?? Kjenner ikke noe så lang... I måren er det 1 uke siden pos EL- test...

Ikm er 22 september... Hadde sex ons, tors og fredag... El var torsdagen.. så håper den sitter...=)

Er nok ingen symptomer ennå nei... Skal heller ikke teste før fredag neste uke har jeg bestemt meg for. Etter mine beregninger burde IKM være onsdag, men hvis den ikke kommer da kan man vel kanskje ta en liten test :)

Har ingen følelse av at det kommer til å klaffe denne mnd egentlig, men krysser jo så klart fingrene for at jeg har blitt "smittet" med litt babystøv siden det var fullmåne rundt EL og 38 er mitt lykketall!!!

Tålmodighet er en dyd!

Vet ikke helt om det ble så mye uuuuling på oss jeg, tror begge var rimelig slitne den torsdagen, men dagene før derimot!!! Var det nesten fullmåne på onsdag også(?), prøvde iallefall å spare noen svømmere til torsdag. Kanskje "tidevannet" trakk dem innover!!!

Annonse

Jeg og gubben har bare kost oss 2-3 ganger denne syklusen vi også...................huffameg det er så dårlig-men jeg orker det bare ikke-blir så stress med denne babylagingen at jeg mister helt sexlysten.....men de 2-3 gangene var rundt el da...så er vi heldige så kan det jo bli klaff likevel! Men symptomer har jeg ikke......IKM på mandag- vi får se:)

ja nå er vi snart inne i uke 38,og jeg har begynt å lete etter symptomer,men her er det ingen=(

jeg tisser mye,men det har jeg gjort alle pp.

hvordan går det med dere andre da?

jeg føler egentlig ikke at det har klaffet denne gangen heller,så jeg blir ikke å teste.

men håper da selvfølgelig at det er en liten spire.

ønsker alle oss lykke til,og ønsker at det blir mange gravide i uke 38

stoooor klem fra sb..................

Hei..

Jeg har en slik berg og dalbane pp nå jeg. Tror jeg er gravid og ikke med ti minutters intervaller. Er veldig slitsomt igrunn. Sitter symptomløs akurat nå, og da føler jeg at joda kanskje jeg er gravid. Så murrer det litt, og da er det sikkert tr som lurer. Jeg blir sprø jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...