Gå til innhold

*** Skravletråd for ikm uke 38 jentene *** ny 10/9

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere? Nå er vel el over for oss alle? Kanskje noen har det idag? Jeg vet selv ikke når den var....har hatt litt smerter disse siste dagene så tror nok at den har vært. Om vi har fått klaff er en annen sak..tror vi bare har kost oss 3 ganger denne pp :o( Så hvis tr dukker opp så blir jeg ikke overrasket! Etter jeg begynte å jobbe igjen etter permisjonen så kjenner jeg ikke el så godt lenger, sikkert pga alt maset!

Håper det sitter en spire for alle snart :o)

Fortsetter under...

Oi emblamamma!

3 ganger!!! Har du mye og gjøre eller???

Blir ikke overraset om tr dukker opp jeg heller, men det er mer fordi jeg er litt negativ :o)

Har jo søren klype meg hatt "putekrig" så det jomer etter!!!

Men uansett krysser vi fingra og håper på det beste!!

Ikke meg det har stått på ser du..jeg har vært ivrig nok jeg, det er heller gubben det har stått på! Han har vært LITT forkjøla...og da er jo han dausjuk (ifølge han selv)....hehe...og da er det jo så synd på han, orker ingenting....noen ganger får jeg lyst til å tuppe han i ræva :o) Har du vært flink denne pp'n da? Putekrig, det hørtes skikkelig morsomt ut ;o)

Vi håper det beste ;o)

her har ikke el kommet enda(tror jeg).

så her jobbes det fortsatt.

har blitt dag 8,13 og 14 til nå.håper det

er en god start...har jo egentlig ikke peiling

på når jeg har el.

blir spennende å se hvor mange som detter av denne mnd:-)

Jaja det satt med "bare 1 kos" og "bare 3 kos" de to gangene jeg har vært gravid - så det er ABSOLUTT store sjanser for deg denne pp emblamamma.....

Jeg er nå i 2 pp etter MA og har ikke tatt noen sjanser denne pp.

7 dager i strekk har jeg nytt ekteskapets gleder denne gang...he.he

5 dager før EL samt på ELdagen og dagen etter. Her må det da stå svømmere i kø for å trenge inn i egget :)

Oj, blir en spennende tid de neste ukene.

Ja uff, Gud forby syke mannfolk i el perioden!!! Eller duster som drar på jakt eller jobb!

Jeg ja, du kjenner jo meg.... Jeg får ordnet meg hver dag jeg og noen ganger 2 ganger om dagen hi hi!

Men blir jo så krampeaktig at det ikke er noe glede lenger! Blir liksom noe i denne duren her (unnskyld intim detaljer osv) : Å kjære!!!! Lyst til å hmmm doggy osv... Å når stakkaren får summet seg og kommet tl poenget så er det.... Å gidder du å brette over meg dyna når du er ferdig pusen... ja også puta inder stussen vettu ! Takk glad i deg natta!

Annonse

Heisann jenter..=)

Tror nok El er over her også...=) Hadde pos El test torsdag..."Koste" onsdag, torsdag og fredag.. Så det får være bra...=) Stresser ikke så voldsomt denne mnd... Har ingen hensikt.. En gang blir det vel vår tur også..=) Men håper selfølgelig eg kommer hjem fra syden med spire i magen...=) Spennende....

Jaja...før trøste meg med at noen får det til med kun en kos - men har bange anelser om at tr dukker opp :o( Vel skal ikke ta sorgene på forskudd, man vet aldri ;o) Nå er det bare den forferdelige lange tiden fram mot ikm som skal plage oss!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr :o)

haeisan jenter!!!!

nå tror jeg el tiden er over her også,og det har ikke vært så mye kosing her heller.

jeg tror jeg hadde el på fredagen,så koste oss torsdag og fredag da,gubben vilte ikke i går,grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

selv var jeg sjuk på torsdagen,hadde feber ca 39,men måtte hoppe til køys..

håper virkelig det klaffet denne pp,får bare vente i 2 lange uker.....

klem

Hadde positiv EL test i går, og inseminert i dag. Håper på full klaff denne gangen. Blir jo litt stresset på at vi har bare den ene muligheten, men umulig er det ikke. Gikk på første forsøk med minste jenta, så her er det håp. Det er ikke kvantiteten men kvaliteten som teller, hihihi..

Lykke til da jenter. :)

Hei hei,

Her er el over for denne gang. Hadde skikkelig oppblåst mage mandag på var muligens da. Jeg har ikke begynt å teste el ennå, tenker å begynne med det neste mnd hvis det blir aktuelt. Har vært veldig aktive så blir superspennende å se, hadde i tillegg litt brun utflod i går... Kanskje festeblødning;).... Hadde jo vært gøy om det klaffet på første forsøk. Så da begynner vel symptomjakten for fullt denne uka;) Lykke til alle sammen, flere med IKM mandag i uke 38?

Nattaklem:)

Hallo!

IKM er nesten bare en uke unna, og jeg er superspent! Har ingen symptomer enda, men håper jo at de kommer ;) Skal reise på weekend tur sammen med bla svigers til helgen, så jeg lurer på om jeg skal ta med meg en CB test og prøve på lørdag. Da er det 3 dager igjen til IKM. Noen som har fått resultat allerede da tidligere??? Det blir veldig vanskelig å forsvare at jeg ikke vil ha alkohol når jeg ikke er heeelt sikker på om spiren er på plass.

La symptomjakten begynne!!!

Stor klem

Annonse

*skravle skravle* Har egentlig ikke så mye håp denne gangen,vi har vært borte fra hverandre lenge nå,og møttes bare noen timer her om dagen da jeg hadde EL. (jeg er hos foreldrene mine på besøk,han jobbet og er nå dratt på jakt!) Tempen steg dagen etter vi så hverandre og fikk sneket oss til 2 romantiske minutter på badet(blæh!),så vet ikke om jeg i det hele tatt gidder å håpe!

Ikm 23 eller 24 september.

Lykke til,damer!

Ja, sånn har vi hatt det også elli-karamelli! Så jeg blir ikke overrasket om det ikke sitter en spire! Så vi får bare se hvordan det går :o) Jeg hopper over til 6 pp snart tenker jeg. Dette blir i alle fall 2 spennende uker ;o) Lykke til alle sammen!

Her er det heller ikke noen store forhåpninger. Har ikke fått kosa så mye denne pp:en vi heller. Tror el var på torsdagen og da ble det ikke noe. Men dagene før...så det kan jo hende...men får bare se om 2 uker. Denne gangen skal jeg ikke brenne av noen tester før ikm i alle fall. Skal klare å vente!!! ;-)

Lykke til alle sammen.

Hvordan går det med dere og symptomjakten her da;)? Jeg har i grunn ingen forløpig bortsett fra typiske mensen-symptomer; litt stikk i korsryggen og mensmurringer som kommer og går. Ellers er formen fin. Har litt tro på at det har klaffet på første forsøk fordi jeg hadde, det jeg tror er, festebløning på lørdag. Men er jo ikke sikkert den sitter... Får bare håpe på det beste!!! Utrolig godt å ha dette forumet å slippe løs tanker i :) Takk jenter! Klem

Lurer på hvor EL har tatt veien jeg...

Er da ikke EL jeg vil ha ferie fra. Det er TR som ikke trenger komme på besøk det første året fra nå..

Sist pp ventet jeg også lenge på EL, så syklusen min har vel forlenget seg da... Men jeg har vel ikke mistet håpet ennå tror jeg..

Krysser fingre og tær for at alle andre i 38-gjengen er i rute og holder på å forvandle til spirer i magen.

Klem fra...

Jeg syns vi har gjort en heidundrende god innsats denne måneden også, men har liksom ikke følelsen av at det har skjedd noe magisk likevel. Så det blir spennende å se...

En liten ting jeg har lurt på. Forrige periode hadde jeg sinnsykt ømme pupper den siste uka før jeg fikk mensen. Når den kom var den helt ulik sånn jeg pleier ha den. Det kom masse mer blod og det var klumper (unnskyld detaljene, men jeg regner med dere tåler det). Kan det ha vært en liten spire som ikke festet seg?

Kom mensen når du forventet den? Da tror jeg ikke det var en liten spire som ikke greide å feste seg. Jeg har nemlig blitt spurt om det fra lege og akupunktør om hvordan blod jeg har opplevd å ha.

Jeg har også hatt en SA, som jeg da kan sammenligne mens-blodet mitt med. Noen ganger føler jeg at jeg har klumper, men ikke sånne klumper som jeg da hadde når jeg mistet. Skjønner?

Men kroppen vår er rar. Det blir sagt at om det er liv laga, klorer spiren seg fast og vokser og kommer ut i dagens lys. Hvis ikke kvitter vi oss med den så fort som mulig...

Men vi håper at vi greier å få spire til å sitte fast denne pp.

Klem fra...

GRRR..... er så irritert!!!! Litt utenfor tema, men må bare få det ut :) Har jobbet nattevakt i natt og skal ha 2 til. Har sovet 4 timer og da går alt galt.... Telefon som ringer, vaktmester som klipper gress rett utenfor soveromsvindu, et j***a budfirma som skulle hente en pakke her, men som greide å kløne det til og må vel komme tilbake i morra slik at jeg ikke får sovet da heller...

Huff og huff da Turbo... skjønner deg med søvnene, man blir litt letter irritert da ja.. huff og huff...

Vi har peisa på denne pp med annenhver dag tekniken, men har ikke noen magisk følelse enda jeg heller...

hokkus pokuss... hvem vet...

Det har stort sett blitt annenhver dag for oss også... unntatt når han dro på jobbtur i 2 dager rundt EL. Satser bare på at jeg greide å "hamstre" alle de små rumpetrollene slik at de kunne gjøre nytten sin likevel :) Siden det blir sagt at de kan leve et par døgn likevel... :)

Men nå ser det ut til at det ordner seg med det budfirmaet likevel. Teitingene hadde jo ikke sendt kvitteringen til oss på mail, så da kunne de jo ikke ta med paskken. Men nå er den hentet... Da blir det vel ICA neste for å kjøpe en "trøste-grandis" og litt søvn... Og så er det jo "Jakten på kjærligheten" i kveld :) Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...