Gå til innhold

Kongsvinger og omegn

Saga-to gulljenter+en spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er et noen fra Kongsvinger og omegn her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flisa her... Hvor gammel er du og hvor langt på vei? Hadde vært moro om vi var fler fra samme område, sånn at vi kanskje kunne ha møttes???!!!! Selv er jeg 30, førstegangsfødende og 14+5 i dag.

Skrevet

dytt dytt...

Skrevet

Hei sann. Jeg bor på Nes i Akershus, jeg har fødested Kongsvinger. Det er vel en drøy halvtime å kjøre tenker jeg.. Hvor mange uker er dere på vei? Jeg er bare i 13....

Skrevet

Heisann jenter!

Så godt å få svar:) Jeg er 16 fullgåtte uker i dag i følge menstermin.

Skal til ultralyd den 26 og skal føde på Kongsvinger. Hadde vært gøy og kunne treffes:) Jeg er 29 år og andregangsfødende. Og til LeneBIM Nes er ikke så langt unna nei:) 14+5 betyr 14 fullgåtte uker og 5 dager.

Skrevet

Dytt dytt.....

Skrevet

Dytter igjen jeg og prøver å få med fler her:)

Skrevet

Hei igjen. Tenkte kanskje jeg kunne skrive litt om meg selv da. Fra før av har jeg en gutt på 2 1/2 år. Han går i barnehage, full tid. Jeg jobber med funksjonshemmede, og var hos jordmor i dag. Hun syns jeg skal gå i tenkeboksen ang. jobben da, pga tunge løft og sånn. Hvis jeg da evt blir sykemeldt blir det masse fritid.. Det kunne jo tenkes at det hadde vært litt ok å møte "likesinnede" da...

Men jeg tror ikke noe på at vi er bare 3 gravide i dette store området!!! Kom igjen jenter!!

Skrevet

Hei igjen. Tror neppe vi er få.. ser mange mager ute om dagen, men siden magene er synlige, er de nok litt lenger på vei enn oss... Likevel, hadde nå syntes det var trivelig å bli kjent med dem uansett. Så litt om meg. Jobber innen dagligvare, sykemeldt pga blødninger, ( placenta praevis). Har et par stebarn og en snill samboer. Hadde gledet meg til å gå gravid, men hittil har jeg vært mest redd for å miste... Hadde SA like før jeg ble gravid igjen, hadde ikke ordentlig mens imellom, så det var et lite sjokk å se den positive testen!!!

Og dere? Få litt fryd og gammen-historier, please... for det er jo det som er koselig :)

Skrevet

Hei igjen:)

Jo selvfølgelig er vi fler her inne;) Så kom igjen jenter.

Vet om ei fra Nord-Odal med termin i november og ei fra Kongsvinger som venter tvillinger, usikker på terminen hennes.

Selv har jeg ei skolejente på 6 år,samboer/folovede og en ste-sønn på 3 år som bor sammen med oss:) Han kaller meg mamma og det gleder meg. Han har svært liten kontakt med moren sin.

Jeg er 60% sykmeldt pga lavt blodtrykk som har ført til at jeg har besvimt noen ganger og begynnende bekkenplager. Men klarer meg da:) Jeg jobber på barneskole hvor jeg venter på å få avlegge fagprøven som barne og ungdomsarbeider. Dette svangerskapet var overhodet ikke planlagt, vi hadde tenkt til å vente et år med å prøve pga husprosjekt og at jeg ville ha en fast jobb først. Men det lille nurket er hjertelig velkommen og vi gleder oss masse:)

Skrevet

Jeg er fra Flisa, men bor i Nes i Akershus. 25 år og venter min første 19.03.07.

Skrevet

Velkommen hit MES81. Koselig å bli fler fra distriktet er:)

Vi har snakket litt om hvor gøy det hadde vært å treffes. Vi er vel blitt 6 stk nå tror jeg. Hva gjør du om dagene?

Skrevet

Jeg er lærer og jobber fult. Blir gjerne med på en treff jeg, men da må det bli ettermiddag eller helg. Koselig å treffe andre i samme situasjon.

Hva jobber dere andre med ?

Skrevet

Hei. Tenkte at det kanskje kan være lettere å få øye på hverandres innlegg hvis vi legger de under "fødested -> region øst -> sykehuset innlandet kongsvinger"

Hva tror dere? På 2.trimester er det så mange nye innlegg hele tiden,, så jeg kan hvertfall ikke klare å holde følge...

Skrevet

dytter... ja hva tror dere andre?

Skrevet

Det er helt greit for meg:) Men hvordan finner jeg fram dit???? Litt blank nå he he he

Skrevet

Skjønte det nå:) Jeg fant jeg fant he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...